batteri: ta ut batteriet fra sykkelen og lad det opp et par ganger iløpet av vintern dette gjør så batteriet holder lenger.
varme: varme tror jeg ikke er så viktig, bare pass på hvis sykkelen din står kaldt ute så pass på at du har riktig blanding mellom kjølevæske og vann, hvis ikke så kan det hende kjølekanalene dine sprekker opp iløpet av vintern.
bensin: det sies at etter 3mnd så blir bensinen dårlig , bensin er ferskvare og for å få riktig oktanlevvel så anbefaler jeg deg å kjøre sykkeln tomm eller helle ut bensinen, anbefaler deg også å sette krana på off, la sykkelen gå på tomgang til det er tomt i bunnkarret da er man sikker på at man får ny fersk bensin til våren å man slipper startproblemer da. dette gjelder særlig hvis bensinen er blanda ut med 2 t olje.
olje: girolja lar du være i sykkelen over vintern , denne bytter du til våren.
depotstøtte: bruker du depotstøtte så slipper du at sykkeln står med belastning på dekkene over hele vintern, noen mener at dekket kan bli litt flatere akkuratt der det har stått hele vintern hvist det ikke er blitt bevegd på. men depotstøtte er ikke et møst.
wd 40: anbefaler deg å spraye på wd 40 der det går , dette smører og legger ett tynt olje lag over som beskytter mot rust osv, dette er en ganske smart ting å gjøre.
håper dette hjalp deg litt på vei

rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!

F*en dette ble jo døds fett!