Interesse for skiltvipper?

Generelt om motorsykkelverden + diskusjoner om alle sykler som Aprilia ikke har produsert. Alt innenfor tohjulingverdenen, fra 50 cc og oppover!
Brukeravatar
Anton
Støttespiller
Sted: Varhaug, Rogaland

Interesse for skiltvipper?

Legg innav Anton » 27 apr 2011, 15:03

Heisann! :)

Jeg har vært i kontakt med Speedflip.com, som da selger skiltvippere. Jeg har selv tenkt å bestille derfra, og lurer på om det er noe interesse for det her på forumet? Vi får grupperabatt om vi kjøper 10stk - noe vi trolig aldri blir her på forumet. Men bare slik at vi sparer frakt. :)

Den jeg bestiller er en flipper med bryter som kan brukes fra styret, den har lys som kommer på når den er aktivert. Det følger med bruksanvisning og vi får 1 års garanti per skiltvipper. Den er også vanntett og kan brukes i alt slags vær. Den skal i følge dem selv være "plug & play" og skal være montert i løpet av 15-20minutter. Flipperen flipper skiltet på 0,09 sekunder, som er relativt raskt.

En liten film:

Prisen på dette kittet er 1230kr eks. frakt og moms. Dette kommer i tillegg.

Så dersom det skulle være noe interesse for dette, så legg igjen en kommentar. :) Blir bestilt snarlig. :)

Med vennlig hilsen
Anton :)
Her skal det stå noe fornuftig.

Brukeravatar
MSS
Gold
Sted: Hordaland-Masfjorden
Kontakt:

Re: Interesse for skiltvipper?

Legg innav MSS » 27 apr 2011, 18:07

Kor stor hadde rabbaten evt blitt? :)
KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97

x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06

Brukeravatar
Anton
Støttespiller
Sted: Varhaug, Rogaland

Re: Interesse for skiltvipper?

Legg innav Anton » 02 mai 2011, 12:33

Vet ikke, de sa ikke noe om det. :)

Men virker ikke så det er interesse for dette, så dermed kjøper jeg bare selv. Denne tråden kan stenges. :)
Her skal det stå noe fornuftig.

Gå tilbake til «MC generelt»