Heisann!
Siden vinteren tar inn for fullt er det ikke mange av de delvis varme dagene vi har igjen før vinterlagringen står for tur. Dermed vil jeg invitere motorsykkelførere til et siste treff før vinteren. Jeg har kontaktet styrelsen for utleie av Revebanen i håp om å få leie banen for en grei pris. Prisen per person er foreløpig ukjent, men vil kun gjelde de som ønsker å kjøre på banen. Det er ingen garanti for at jeg får leie banen, men sjansene vil være der. Enten det ellers blir vi nødt til å finne en stor parkeringsplass, da er Prior/Nortura ved Kviamarka (der det nye Tine meieriet blir bygd) et alternativ. Da vil det bli kjøretur rundt en del av Rogaland for så å stoppe på en parkeringsplass. Hvis noen har et annet forslag, er det gjerne velkommen.
Rask info om krav og lignende:
- Sykkel på over 125cc
- Penger om du vil kjøre på bane (om det blir) evt. kjøreutstyr
- Drikke evt. mat
- Har du fotokamera eller videokamera, gjerne bring det.
Kan komme til å oppdatere denne informasjonen etterhvert.
Datoen er foreløpig ukjent, må først få svar fra styrelsen for utleie av Revebanen.
Det vil bli påmelding, slik jeg vet ca. hvor mange som kommer og ønsker å kjøre på bane. Slik jeg vet sånn halveis om det blir for dyrt å kjøre på bane.
Om du skal melde deg på via. forumet, vennligst bruk dette skjemaet (meg som eksempel) og post her eller send meg PM:
Navn: Anton Ueland
Sykkel: 2006 Aprilia SXV550
Ønsker å kjøre på bane: Ja
Kamera: GoPro HD, Pentax K-X 18-55mm
Det er også mulig å melde seg på via. .
Noen spørsmål? Ta kontakt.
Med vennlig hilsen
Anton
MC-treff Rogaland
MC-treff Rogaland
Her skal det stå noe fornuftig.
Re: MC-treff Rogaland
Du kan ikke flytte hele møtet litt OPP i landet?
Rundt Brønnøysund, noe i den duren?
Rundt Brønnøysund, noe i den duren?
: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
Rundt Bergen *

RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
Det er bedre med Bergen, for jeg kan jo bare ta hurtigruten ned dit!
Men vi må arrangere et skikkelig møte en gang neste sesong!
Men vi må arrangere et skikkelig møte en gang neste sesong!
Hahah, flytte det opp? Det er nå i den nedre delen av Norge det bor mest folk. Denne gangen blir det her i Rogaland og forblir her, beklager. 
Bergensfolk er gjerne velkommen ned hit.
Nå er det ganske sent på motorsykkel sesong, så gjerne folk som har begynt å sette sykkelen inn for året, dessverre.
Rogaland vil være mer sentralt for både Vest-Agder folk og Hordaland folk.

Bergensfolk er gjerne velkommen ned hit.
Nå er det ganske sent på motorsykkel sesong, så gjerne folk som har begynt å sette sykkelen inn for året, dessverre.
Rogaland vil være mer sentralt for både Vest-Agder folk og Hordaland folk.

Skjønner den 
Men det må nesten bli noe til våren når syklene er nypolerte og overhalte 
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
Helt enig!
Hva med en langtur til Sverige fra Trondheim/Bergen eller noe sånt?
Men da burde de som stiller opp ha en ganske pålitelig sykkel, noe som kanskje blir et problem for noen?
Skjærings osv. kan jo skje hvem som helst da...
Hva med en langtur til Sverige fra Trondheim/Bergen eller noe sånt?
Men da burde de som stiller opp ha en ganske pålitelig sykkel, noe som kanskje blir et problem for noen?
Skjærings osv. kan jo skje hvem som helst da...
Det der har blitt "planlagt" år etter år etter år, men aldri blitt noke av. Eg er alltid med på ein tur, men altså trur visst det skal fungere så må det være meir eit par stykker som planlegger no SKAL me på tur så får dei som vil være med være med. For det som skjer er jo at ingen tar ansvar og fleire og fleire detter ut, og tilslutt er det ingen igjen.
Visst du søker på forumtur kjem det vell opp litt av kvert
Visst du søker på forumtur kjem det vell opp litt av kvert

KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97
x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97
x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06
Det skal jeg gjøre.
Men i år, da Anton har lappen, blir det vel kanskje andre BALLÆ?
Men i år, da Anton har lappen, blir det vel kanskje andre BALLÆ?
Anton har vell ikkje lappen? Skal vell vente til mellomtung han
Derfor han solgte Rs 125en og kjøpte sxv 550
Som forresten er F****n så feit!
Som forresten er F****n så feit!

KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97
x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97
x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06
- henrikhaga
- Bronze
- Sted: Hommersåk, Sandnes, Rogaland
Ikke lapp? Ojojoj...ikke lurt å kjøre uten lappen. Isåfall ikke SXV 550! 
Skal nok få til noe til våren også.
Skal selv få overhalt motoren på SXV'en i vinter så.
Men skal jeg arrangere treff blir det her i Rogaland. Kjører ikke til et annet fylke med SXV'en enda.
Det å arrangere treff til Sverige har jeg vært med på før, var faktisk arrangøren til manuset til turen. Men hørte aldri mer fra folk, å kunne ikke akkurat ta initiativ selv heller når jeg ikke hadde lappen. Planen var at jeg og Mats skulle kjøre følgebil.
Driver å tar mellomtung nå ja. Kommer forhåpentligvis sammen med bil lappen, da jeg får bil lappen gratis - ellers hadde jeg ikke tatt bil lappen med det første.
Solgte forsåvidt RS'en for mange grunner, men skal innrømme at jeg savner den iblant. Men noen av grunnene var jo at jeg fikk utsettelse og bestemte meg for å bare fortsette på mellomtung isteden for å ta lett-mc. Siden jeg ikke skulle ta lett-mc og hadde lyst å kjøre på bane og ha noe med rå kraft i, så ble den dessverre solgt. Nå har jeg noe som kicker adrenalinet greit.
Akkurat det med kjøring uten lappen er ikke lurt nei. Men har holdt meg mest på bane, og kommer nok til å gjøre det også mye av tiden frem til jeg får lappen og etter også. Det å kjøre på banen er himmelsk.
Skal selv få overhalt motoren på SXV'en i vinter så.
Men skal jeg arrangere treff blir det her i Rogaland. Kjører ikke til et annet fylke med SXV'en enda. Det å arrangere treff til Sverige har jeg vært med på før, var faktisk arrangøren til manuset til turen. Men hørte aldri mer fra folk, å kunne ikke akkurat ta initiativ selv heller når jeg ikke hadde lappen. Planen var at jeg og Mats skulle kjøre følgebil.
Driver å tar mellomtung nå ja. Kommer forhåpentligvis sammen med bil lappen, da jeg får bil lappen gratis - ellers hadde jeg ikke tatt bil lappen med det første.
Solgte forsåvidt RS'en for mange grunner, men skal innrømme at jeg savner den iblant. Men noen av grunnene var jo at jeg fikk utsettelse og bestemte meg for å bare fortsette på mellomtung isteden for å ta lett-mc. Siden jeg ikke skulle ta lett-mc og hadde lyst å kjøre på bane og ha noe med rå kraft i, så ble den dessverre solgt. Nå har jeg noe som kicker adrenalinet greit.
Akkurat det med kjøring uten lappen er ikke lurt nei. Men har holdt meg mest på bane, og kommer nok til å gjøre det også mye av tiden frem til jeg får lappen og etter også. Det å kjøre på banen er himmelsk.