Det ble til att han bestilte det, deretter bestemte han seg også får å lage dashbord-plate slik som jeg har.
Av en eller annen grunn så ble det verfall til att jeg skulle komme opp til han og hjelpe til å koble det elektriske (+ litt FP montering)
Så jeg kasta meg på sykkelen etter jobb på fredag og kjørte de "få" 27 mil som skiller oss..
Når jeg kommer av siste ferja kjører jeg oppover mot den siste tunellen, og rett før den møter jeg noe som helt klart er en RS
Vi stopper og prater litt også blir jeg med hjem til han. Der ble det kveldsmat også soving (kom frem ganske seint)
Vi står opp med mye entusiasme på lørdag og reiser ned på verkstedet der vi begynner å plukke fra hverandre sykkelen hans.
Jeg driver med det elektriske mens han putter på FP-annlegg og bytter dyse og nål.
Jeg satt også en god stund og delte lykta forsiktig for Angel Eyes.

Vi tulla på til klokka var halv 3 om natta..
På søndag står vi opp med like godt mot (litt trøtte
Da er lykta med Angel eyes ferdig tørka og vi fortsetter der vi slapp.
Vi får på Xenon og Alarmdiode.
Etter mye styr så får jeg til det elektriske og vi smeller sammen sykkelen (som nå er FP) og drar på en testur før jeg skal spise og reise
Her er noen bilder vi tok inni tunellen i nærheten:

Min bryter er som dere kansje vet til Angel Eyes

Her er det som dere ser endel flere brytere.
Den oppe er til hovedlys (av/på)
f.v. 1. Angel Eyes 2. Parklys og 3. Rave Lys

Jeg reiser hjem igjen og er som dere sikkert skjønner er jeg trøtt og sliten.
Etter en stund (mellom Byrkjelo og Skei) så møter jeg på ett lass med Kuer (som var redde for 2T
Da stopper plutselig sykkelen min
Alt lys og tall i display, og resten av det elektriske ble borte..
Jeg har hatt problem med tenningslås kabelen før, så hadde en misstanke på den.
Men når jeg står der i veikanten begynner det å regne som f.en, jeg får i all hast løpt med sykkelen til en hytte i nærheten og bruker det jeg har av krefter får å få den oppå en høy bettongplatting med tak over.
Nå har jeg kun det orginale verktøyet, en leatherman, elektroteip og noen strips til å hjelpe meg
Så begynner å løsner på kåpene under sete og får tatt av tanken, deretter batteri og batterikasse..
Der ser jeg att tenningslåsledningen har hoppet ut, og må spikke på noen korte stumper av en lening for å få av isolasjon slik att jeg får tjuvkobla.
I tillegg så hadde det når den ledningen gikk gått en 15A sikring for meg. så jeg fikk etter en stund satt sammen alt og er nå bare våt og litt kald.
Jeg kommer meg på veien igjen også får jeg høre av pappa att det er 3 grader på fjellet og like mye regn, så ble til att han kom og henta meg etter siste feriga..
Men alt i alt har jeg hatt en strålende tur og vil takke: Ole Rasmus (bmw frik), hans mor, og pappa som kom å henta meg

likte plata til bmwfrik faktisk.. mye og trykke på, og det liker vi