Dragrace historier

Spesielle opplevelser og historier du har å fortelle (sanne)
Mr.Aase
Fersk
MC: Aprilia Rs 125 2003
Sted: Bergen VELL !!!
Kontakt:

Dragrace historier

Legg innav Mr.Aase » 02 sep 2008, 13:14

går utifra at dette var med Rs`en. .ellers hadde du vell voldtatt golfen?? =) hehehe..!!

eg kjørte med pasasjer. ( kjører vanlighvis ikke slik med passasjer.) så kom det en ungdoms gjeng i en bmw bak meg. var sikkert en 320. så hadde flekket meg hadde det ikke vært for biler osv.. men mn, eg lå i 80-90 i 70 sonen.. så kom bmwn bak.. han blitser med lysene tror sikkert eg e moppe.. så han kjører forbi meg, eg venter til eg kommer på et lite strekk. så kjører eg forbi den å bilen foran bmw`en!! holder 140++ men da hadde bmwen flekket forbi bilen foran. å kom i en heidundrande fart forbi meg!! sikkert langt over 160.. =D

meen.. kjører rolig no framover. er blitt annmeldt for "grisekjøring :S " så ble kjørt etter av polisen. han gidde meg en KRAFTIG advarsel !:P han ville sende meg på biltilsynet men eg slapp med skrekken grunnet at eg nettopp hadde vert der å godkjent sykkelen etter crash. så klarte å ro meg vekk med det.!

men purken måtte kjøre videre for det kom en ktm 525 på hjul forbi på veien ovenfor. ( dette var på en parkeringsplass med lokale treningssenter) så han fyrte på lys å kjørte etter ktm`en!! shit happens håper ikke han ble tatt!! :) :D
Rs 125 03. Gp-1

92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.

Gå tilbake til «Historier»