Her har det jo skjedd litt siden sist jeg skreiv.
Toppen er av, å en ny er på vei da jeg ikke fant noe galt med ventilene, så ny topp er på vei.

Bagasjerommet har på gjennomgå litt med vinkelsliper, rustkiller og bengalakk. Dårlige mobilbilder. Sorry.

Innvendig har det vært en kar før å lakkert lilla.
Det er nå pusset, mala med rustkiller og bengalakk.

Benga

Spoileren har blitt justert opp. Og "siv" er fjernet fra lokket. Hun som hadde bilen før hadde satt det på. Spoiler og flapp skal lakkeres svart, pga dårlig grunnarbeid før. Jag må også lage en innfestning for å feste en sylinder baki der, fordi spoileren er så tung at luka faller ned. Ikke godt når man skal skru annlegg.

Felgene som skal på bilen. Blir sikkert ikke satt på før neste sommer. Må muligens valse litt bak. Er langt ifra strøkne felger, men de får være på. Er litt tynt med pengene nå, men jeg skal søke lærlingplass ofshore, så håper det blie en forandring.

Ventildekslet er sandblåst å lakkert. Jeg har ikke slipt ned stripene enda.

Ser ikke helt bra ut her, men det her blitt våtslipt å lakkert to lag til etter jeg tok bildet.

Ellers trodde jeg at det var tett drenering til takluka, for det kom vann inni bilen. Det viste seg å være et lite rusthull som fort ble litt større etter jeg hadde pirket litt borti det. Har kappet det bort å sveisa der nå, men har ikke bilde av det.
Snålt at jeg bare går bort til den orginale M3'n som står utom det å bare klikker med binkelsliper på bakskjermen..