svart rs (99-05) åsane/bergen
svart rs (99-05) åsane/bergen
så en svart rs 125 på norhordalandsbroen i dag i 3 tiden kjørende sammen med en hvit daelim som svingte av mot salhus (sikkert får å komme seg vekk fra cbr'en som lå bak de) hehe...
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
-Honda px-r 50
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Re: svart rs (99-05) åsane/bergen
Den hvite daelimen er Daniel V**eland. Gikk i paralell med han. VEt ikke om du vet hvem han er 
Skulle gjerne sjekker facebook, men kontoen min ble deaktivert på vei hjem fra skolen:S
Skulle gjerne sjekker facebook, men kontoen min ble deaktivert på vei hjem fra skolen:S
//Webmaster på Apriliaforum
trodde det var deg men du går vell ikke på knarvik siden det var der de kom fra:P og sykkelen din er jo stillestående no:P
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
-Honda px-r 50
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Faktisk ikke. Fikk låne Kristoffer sin gasswire. Så er ute på veiene nå
Men var ikke meg desverre. Kjører uten vindskjerm, speedometer og venstre sidekåpe for tiden 
Men var ikke meg desverre. Kjører uten vindskjerm, speedometer og venstre sidekåpe for tiden //Webmaster på Apriliaforum
så samme sykkelen kjøre gjennom salhus i dag i halv 2 tiden:P rødt sete bak så sikkert en 1999 eller 2000 modell? noen som vet hvem det er?
samme sykkel sett kjøre på gamleveien rundt laberget i halv 2 tiden i dag. blir gaaaal!!!! det er sikkert en på knarvik vidergående....
sett sykkelen i dagtidlig på salhusveien i 8 tiden på vei mot knarvik:P
samme sykkel sett kjøre på gamleveien rundt laberget i halv 2 tiden i dag. blir gaaaal!!!! det er sikkert en på knarvik vidergående....
sett sykkelen i dagtidlig på salhusveien i 8 tiden på vei mot knarvik:P
Sist redigert av emf den 14 jun 2010, 11:42, redigert 1 gang totalt.
-Honda px-r 50
-Honda px-r 50