RAVE 2
RAVE 2
jeg har problemer med min rave 2! jeg har 34flatside, ublombert anlegg, alt av sperrer er fjærna, ublombert luftfilterboks! den stopper helt opp på 8tusen i første, samme i andre. mens i girene oppover går den veldig bra! åsså når jeg har passasjerer på så får jeg den ikke opp på turtallet så raven ligger som ei sperring. jeg tror det er for mye motstand i eksosventilen. men jeg lurte på om det er noen andre som har samme problemet og vet hvordan jeg skal fikse det??!!??

- Rakvåg
- Wannabe admin
- Sted: Sjøholt, Møre og Romsdal
- Kontakt:
Re: RAVE 2
Det samme var med meg etter montering.. Gikk ikke bra i 1-2gir, men 3-4-5-6. gir gikk den som ett skudd.. Virker som bladet ikke glir så bra i begynnelsen eller noe
Eller at selve eksosventilen må gå seg til 
Jeg kjørte bare med det, så gikk det seg til etterhvert. Lurer på om jeg stilte litt forgasser også..

Jeg kjørte bare med det, så gikk det seg til etterhvert. Lurer på om jeg stilte litt forgasser også..

2000
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
nå har den nesten låst seg helt! fikk ikke mere en 16kmt opp hele tromsøbrua! det var full gass i første å den gikk ikke høyere enn 4000...... jeg blir så forbanna! noen som har noen magiske tips her?
Hva med å ta den av og smøre den opp?
Om du ikkje har meir enn 16 km/t og drar ikkje over 4000 RPM så er det ikkje raven. Då vil eg anbefale deg å gå over forgasser
Red Lion Edition - viewtopic.php?f=26&t=7958
kanskje det! skal prøve det. Se om jeg finner ut av feilen
takk for tips
takk for tipsHvem er online
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester