Heisann, solgte bilen tidligere i sommer siden jeg skulle flyttet til Trondheim for å studere. I ettertid har jeg hatt lyst på et motorisert kjøretøy, og i den sammenheng vurderer jeg å kjøpe meg scooter.
Jeg har lest og kikket litt, og det som går igjen er at alle sier at jeg ikke skal kjøpe kina-scooter.
Kom over en Aprilia på finn.no , men etter at jeg fant ut at det var innsprøytning, ble jeg frarådet av brukerne på mopedportalen å kjøpe den. Jeg er fingernem og kan skru, men vil ikke bruke særlig tid på å fikse på scooteren, da jeg har studie som krever ganske mye.
Er innsprøytningmodellene virkelig så ille?
Hører hele tiden av Aprilia norge ikke vil ha noe med de å gjøre fordi de er så vanskelige å fikse o.l, og andre ting som blir nevnt som negativt er at de mangler kick-start.
Vurderer å kjøpe brukt sr50
Re: Vurderer å kjøpe brukt sr50
Har hatt en selv og har ikke noe negativt å si om den
Eneste som skjedde med den var at den ikke ville starte en gang.. Men dette var etter at jeg hadde dratt rundt på bakhjulet
Koblet av batteriet og satte det på igjen så funket alt.
Tenker Xavion her på forumet kan gi deg et mer utfyllende svar neste gang han logger på.
Eneste som skjedde med den var at den ikke ville starte en gang.. Men dette var etter at jeg hadde dratt rundt på bakhjulet
Koblet av batteriet og satte det på igjen så funket alt.
Tenker Xavion her på forumet kan gi deg et mer utfyllende svar neste gang han logger på.

Problemet mitt vil jo i tilfelle være at jeg kjøper en brukt 2005 modell som er kjørt nesten 14.000km, og jeg vil ikke risikere at jeg plutselig står der med en scooter som er mye dyrere å reparere enn hvis jeg hadde kjøpt tilsvarende av annet merke eller med forgasser 
-
Henkekolbein
- Fersk
det er ikke noe vondt om ditech scooterene har 1 som skal selges med en komplett dele sykkel slik at i tilfelle problem skulle oppstå så blir det mye billigere den er chip trimmet og har en fart på over 100 kmt. bur i hordaland send meg en melding 46869695

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----