jeg er på utkikk etter en forsterket (trim) girkasse til en aprilia rs 125 1999 modell. Girkasse :)
Girkasse :)
Hei
jeg er på utkikk etter en forsterket (trim) girkasse til en aprilia rs 125 1999 modell.
Noen som har liggende ?
jeg er på utkikk etter en forsterket (trim) girkasse til en aprilia rs 125 1999 modell. Re: Girkasse :)
Noe slikt har jeg aldri hørt om og tviler på at finnes ..
Girkassen i RS'en er mer enn sterk nok fra før, den takler helt fint 150cc og blodtrimming
Girkassen i RS'en er mer enn sterk nok fra før, den takler helt fint 150cc og blodtrimming

RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
Re: Girkasse :)
Sterkere lager er derimot lettere å få tak i.
Men de originale holder vel lenge de og!
Men de originale holder vel lenge de og! : viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
Det er vel lagera jeg er ute etter ? Noen som har noen billige ? Til veiv og? 
Det som er saken er det at jeg har netopp kjøpt sykkelen. Det er 154cc sylinder 34mm forgasser å et jalla effekt anlegg
Men det som er at dysa er for stor. Å derfor har det lekket bensin og olje gjennom stempelringene. Og det har ødelagt veivlagerene 
Det er nok neppe det som har ødelagt veivlagrene dine. Ettersom det er 99 modell, kan jeg også tenke meg at den har gått et stykke. Og hvis den ikke har blitt overhalt noen gang, så er det helt normalt at veivlagrene og rådelagrene blir dårlige.
Er heller ikke vits med forsterket girkasse. Girkassa er mer solid enn det aller meste på motoren.
Er heller ikke vits med forsterket girkasse. Girkassa er mer solid enn det aller meste på motoren.
Her skal det stå noe fornuftig.
Skriver under på Anton's utsagn her gitt!
Er temmelig imponert over hvor mye juling girkassen på Rotax'en tåler!
Er temmelig imponert over hvor mye juling girkassen på Rotax'en tåler!

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
Å
Takker å bukker gutter
Noen som vet om noen sider der jeg får tak i deler til aprilia utenom speedoptions, oemparts og mc-deler ?
Takker å bukker gutter
Noen som vet om noen sider der jeg får tak i deler til aprilia utenom speedoptions, oemparts og mc-deler ?Re: Girkasse :)
pjme.co.uk har utrolig bra utvalg, du har også aprilia-performance.no
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
Forsterke veivlagrene er ikke en dum ide om du har polini, husker ikke helt hvilke jeg brukte i min, om det var c4 lager(?) Puttet i hvert fall inn ett forsterket ett i sykkelen min, og det holder som en drøm enda
men girkassa derimot, er nok ikke nødvendig.
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X
Flytter posten til "Hjelp Meg" kategorien.