SR50 - Nøkkelkode problem
SR50 - Nøkkelkode problem
Jeg har en aprilia sr 50 som plutselig vil ha en kode for å startes. Jeg får på tenninnga, så kommer det opp at jeg må skrive inn en kode.(kom opp kode når jeg bruker den kopierte nøkkelen, har mista den originale). Jeg har fått denne koden før, og da trykte jeg 00000, og den startet. Men så skulle jeg og stefaren min kikke litt på scooteren, og vi var inne på menyen, og der kom det også opp noe kode, så trykte han bare noen tall. Nå kan vi ikke huske tallene, for de har tydligvis endret seg, for funker ikke nå at jeg trykker inn 00000. Kan dette fikses på et eller annet vis?
Re: TRENGER HJELP!
Hei og velkommen til forumet!
Tror desverre ikke det er mulig å få fjernet koden som har blitt satt..
Letteste løsningen vil nok være å kjøpe nytt dashbord, hvis jeg ikke husker helt feil.
Er et par her som kan mye om SR50'en så tenker du får svar iløpet av morgendagen av noen som vet dette her helt sikkert
Tror desverre ikke det er mulig å få fjernet koden som har blitt satt..
Letteste løsningen vil nok være å kjøpe nytt dashbord, hvis jeg ikke husker helt feil.
Er et par her som kan mye om SR50'en så tenker du får svar iløpet av morgendagen av noen som vet dette her helt sikkert

Tusen takk for det 
Takk for svar. Hvor mye vil et nytt dashbord evnt. koste?
håper jeg får noe mer svar imorgen da
Tusen takk for svar ihvertfall 

Takk for svar. Hvor mye vil et nytt dashbord evnt. koste?
håper jeg får noe mer svar imorgen da
Tusen takk for svar ihvertfall 
Prisen på nytt dashbord avhenger av hvilken modell det er.
Hvilken årsmod? Vanlig SR50, SR50 Ditech, osv?
Ps: Jeg endret emnetittelen.
Hvilken årsmod? Vanlig SR50, SR50 Ditech, osv?
Ps: Jeg endret emnetittelen.
Re: SR50 - Nøkkelkode problem
Jeg tror det er 07 modell..
Helt greit at du endret emnetittelen, visste egentlig ikke helt hva jeg skulle skrive.. Men var lite respons på spm mitt da 
Helt greit at du endret emnetittelen, visste egentlig ikke helt hva jeg skulle skrive.. Men var lite respons på spm mitt da Hvem er online
Brukere i dette forumet: AhrefsBot og 2 gjester