Jeg har planer om å gjøre min aprilia 07 til fulleffekt... Skal sette på: arrow effektanlegg, rave 2, ta cdi-sperre, powerfilter, reed ventiler (vforce3) men når det kommer til forgasser er jeg litt usikker.. Noen mener at det ikke er vits å sette på 34mm gasser ved mindre man skal "blodtrimme" sykkelen, mens andre sier at sykkelen vil koke om man kjører med 28mm gasser. Er usikker på hva jeg skal velge, 28mm gasseren er betydelig biligere, men betaler gledelig litt ekstra for 34mm gasseren om den er bedre for sykkelen. Så spørsmålet er: hvilken gasser skal jeg velge?
PHBh 28mm eller VHSB 34mm
-
notablejonas
- Nysgjerrigper
- Sted: Nes, Akershus
PHBh 28mm eller VHSB 34mm
Hei!
Jeg har planer om å gjøre min aprilia 07 til fulleffekt... Skal sette på: arrow effektanlegg, rave 2, ta cdi-sperre, powerfilter, reed ventiler (vforce3) men når det kommer til forgasser er jeg litt usikker.. Noen mener at det ikke er vits å sette på 34mm gasser ved mindre man skal "blodtrimme" sykkelen, mens andre sier at sykkelen vil koke om man kjører med 28mm gasser. Er usikker på hva jeg skal velge, 28mm gasseren er betydelig biligere, men betaler gledelig litt ekstra for 34mm gasseren om den er bedre for sykkelen. Så spørsmålet er: hvilken gasser skal jeg velge?
Re: PHBh 28mm eller VHSB 34mm
28mm uten TPS 
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT
Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT
34mm da det gir en mye mer kjør bar sykkel på lave turtall.

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
- eiriklygre
- Silver
- Sted: Ein time fra Bergen , (Lygra)
- Kontakt:
Mener du da mere bunndrag ?
Gliset mitt: viewtopic.php?f=26&t=10668
Honda cr 85 2004
Aprilia RS 125 07 Spain edtion
Delortho VHST 34, Arrow effekanlegg,Luft filter sperra tatt, rave 1, 140 dyse.
Honda cr 85 2004
Aprilia RS 125 07 Spain edtion
Delortho VHST 34, Arrow effekanlegg,Luft filter sperra tatt, rave 1, 140 dyse.
Kraftigere bunn, mellom og toppdrag 

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----