Aprilia rs 125 luftfilter boks
Aprilia rs 125 luftfilter boks
Hei, kjøpte en aprilia rs 125 2007 modell, nor eg fikk den va håla til luft filter boksen tetta, og det fjerna eg for eg skjønte ikkje heilt koffer forrige eigar hadde tetta den... men eg e ikkje noke ekspert på og skru og eg lure på om det gjer at sykkelen går dårlegare? sykkelen drar bare 112... pluggen er svart.
Re: Aprilia rs 125 luftfilter boks
1 hull skal være tettet pga plombering.. 112 km/t = sot i eksosanlegget og tps'n din har koblet seg inn.
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT
nettop brent ut eksosen
) da gjekk den fra 104- 112 på flata, og 120 i bakke
) da gjekk den fra 104- 112 på flata, og 120 i bakkeRe: Aprilia rs 125 luftfilter boks
Brent ordentlig godt a?? Jeg og bfredrikwilhelmsen brant ut soten på hans, og den gikk fra under 100 til ca 125-130 

Suzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010
brente et par ganger ja :/
men nor eg kjem 112 so ligger turtalle på 5-7000 omdreininga og so ve den ikkje gje meir
TPS'n er bare fucked. Dette må enten fikses hos forhandler, eller du kan skifte ut hele forgasseren til en uten TPS. Da får du aldri dette problemet igjen, samt at du slipper sotingen.. 

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
du har vell ikkje ein link til ein slik forgasser
? og om eg bytta, må ikkje drive med dysene eller noke sant? skruing e ikkje mi greie, men prøva og sette meg inni i det! 
? og om eg bytta, må ikkje drive med dysene eller noke sant? skruing e ikkje mi greie, men prøva og sette meg inni i det! 
http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... 56e2513dd5
Er vell denne forgassern her.. Men da du kobler fra TPS'n og ikke har det lenger kommer varsellyset til og lyse. Dette gjør ingenting. Drep meg om jeg tar feil gutta ;D
Er vell denne forgassern her.. Men da du kobler fra TPS'n og ikke har det lenger kommer varsellyset til og lyse. Dette gjør ingenting. Drep meg om jeg tar feil gutta ;D
Aprilia RS 2010 125 Max Biaggi Replica
Går det ann og koble fra tpsen på gassaren eg har no? Og om jeg tetter luft filer håle den vill vell ikkje gå betre då? Hadde den på service og dei sa sylinder og stempel var slitt, kan det ha noke me topp farta?
Går ikke an å koble fra tps'n nei, med mindre du plukker av forgasseren.. Hvis du tetter igjen luftfiltre så vil den gå mye dårligere
Det har ikke noe med stemplet og sylinderen din å gjøre
hare TPS'n som har slått seg vrang.
Det har ikke noe med stemplet og sylinderen din å gjøre
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Off.. Huuta lei her!!:D noken som veit kor man får kjøpt ny chåk? Hele driten