arrow soklart, og so lurer jeg på ka meir eg trenge for maks trim! Og dyser og slikt ;-) og kor eg får kjøpt r-cdiAprilia rs 125 2007 trimm hjelp
Aprilia rs 125 2007 trimm hjelp
Hei :-) eksos er bestilt
arrow soklart, og so lurer jeg på ka meir eg trenge for maks trim! Og dyser og slikt ;-) og kor eg får kjøpt r-cdi
arrow soklart, og so lurer jeg på ka meir eg trenge for maks trim! Og dyser og slikt ;-) og kor eg får kjøpt r-cdiRe: Aprilia rs 125 2007 trimm hjelp
Uten å bytte sylinder og få mest mulig ytelse, ville jeg ha kjøpt rave 1 eller 2, Vforce, 34mm gasser/innsug og så klart R-cdi med mindre du vil borre CDI-en
ville også ha fjerna plomba i luftfiltersnorkelen eller bytte til powerfilter! R-cdi og alle de andre delene får du kjøpt på pjme.co.uk
For dyser, sjekk dyseguiden her på forumet! Husk å still oljepumpa å 
For dyser, sjekk dyseguiden her på forumet! Husk å still oljepumpa å 
Suzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010
Re: Aprilia rs 125 2007 trimm hjelp
Ska ha sylinder og stempel og( varmeskjært) men om du kunne funne linkane hadde d våre tipp topp!!:D suger og lete
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT
Finner ingen 150cc sylindere
Ligger på denne siden: http://pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RS12 ... _End_.html
Ville anbefale italkit 140cc istedenfor polini 154cc da mange sier sykkelen går BEDRE med italkittet
Ville anbefale italkit 140cc istedenfor polini 154cc da mange sier sykkelen går BEDRE med italkittet
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
Polini er slapt og dødt iforhold til italkit. Polini er bare en liten oppgradert org sylinder som sluker bensin og har dårlig effekt iforhold til italkit! Italkit er SYKT gøy og lekent å kjøre med 

Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt