Sykkelen min er skjært!
Var på vei til tønsberg med en kompiss, da bakhjulet låste seg.. Hold på å gå på snørra.. så stoppa jeg, så starta den etter noen minutter, kjørte 300 meter til så låste det seg for godt, ville ikke rundt med startern engang!
Fant grunnen da! kjørte med en kamerat ditt, så gikk han tom for bensin, så hadde jeg en flaske, så jeg tappa litt fra tanken min!
Hadde akkuratt kjøpt ny fullsentetisk olje fra statoil, for det var eneste bensin stasjonen i nærheten.
Når vi tappa ut bensinen, lå olja HELT i bunn, i klumper i bånn av flasken, det så serr ut som gjørme!!
Har lyst å saksøke statoil for den olja! den skal jo ikke være sånn! og når jeg rista på flaska ble det bare verre, mer og mer klumper!
Tror dere det er no vitts å be om erstattning fra statoil? Olja koster jo 170 kr, så bør jo være litt bra, selvom statoil egentlig er no dritt?
Er bra irritert på statoil nå ass!
Polinien min er skjært åga feilprodusert olje?
Polinien min er skjært åga feilprodusert olje?
Husqvarna WR 125 SM
Fulleffekt, fullt pro circuit anlegg, boyesen radvalve. Wave skiver, Excel felger,osv.
Any Priller som stiller opp til dragg? =)
Fulleffekt, fullt pro circuit anlegg, boyesen radvalve. Wave skiver, Excel felger,osv.
Driter i om det er trim eller ikke, jeg er sinnsykt overraska at den sylinderen holdt så lenge som den gjorde på den olja!
Kjørte jo rundt 50 km før det skjedde no, så ikke si at den sylinderen er dårlig kvalitet!
Den mista ALT bunndraget sitt kanskje noen km før det stoppa opp. syns det var rart. det regna som søren, så trodde det var pga fuktighet! at den bare fuska/ dro dårlig, men så begynnte den å stoppe opp i kryss og sånn, og enda noen km til så låste det seg, selvom jeg stoppet opp for å sjekke om det var no galt!
Kjørte jo rundt 50 km før det skjedde no, så ikke si at den sylinderen er dårlig kvalitet!
Den mista ALT bunndraget sitt kanskje noen km før det stoppa opp. syns det var rart. det regna som søren, så trodde det var pga fuktighet! at den bare fuska/ dro dårlig, men så begynnte den å stoppe opp i kryss og sånn, og enda noen km til så låste det seg, selvom jeg stoppet opp for å sjekke om det var no galt!
Husqvarna WR 125 SM
Den var ikke skjært alikavell, men veiva sitter fast/ går veldig trigt rundt! sylinderen var fin, men veiva satt bom fast, fikk dne løs, men den går lett rundt den ene veien, og hardt den andre veien, så løsner den begge veier i 4 runder eller no, så blir den hard igjen!
Hva er skjedd?
Må nok splitte da
Hva er skjedd?
Må nok splitte da
Husqvarna WR 125 SM