Flauser
- LASSELEETEN
- Lærling
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
Sist redigert av Tim den 22 aug 2007, 20:55, redigert 1 gang totalt.
Noen kjører Aprilia, andre kommer senere.
Ligte best Tim sin
*lo godt*
Va på skolen, og så hadde eg hat ein runde runt skulen og så kom eg til ein kamerat, det som eg trude var ein kamperat. Og så stod han med ryggen til, og hadde laus treningsbukse. Så lista eg med innpå og drog buksa hans ned på anklane, skulle ta igjen for han hadde jort det med meg framføre leraren. Så viste det seg at det var ein som eg aldri hadde sett før
very bad!
Va på skolen, og så hadde eg hat ein runde runt skulen og så kom eg til ein kamerat, det som eg trude var ein kamperat. Og så stod han med ryggen til, og hadde laus treningsbukse. Så lista eg med innpå og drog buksa hans ned på anklane, skulle ta igjen for han hadde jort det med meg framføre leraren. Så viste det seg at det var ein som eg aldri hadde sett før
Sound. Visjon. Soul.
Var fest til en kompis av meg.. Alle var drita
Så skulle han kompisen min på dass å pisse!
Mens han sto å pissa så kom en annen en og såg på han.. og begge begynte å flire som noen galinger.. det ende med at han kompisen min la seg på gulvet og pissa over hele seg xD
Etter på tørket han opp med badehåndkleet alle i familien hasn bruke og hang det på plass igjen xD
Sener på kvelden så balcket han og vi fant en slik bateridravet baterihøvel og la i buksen hans.. Tømte såpe i håret hans også var det en stygging som daska tissen sin i trynet på han mens de filmet xD
Han ble ikke glad når han så filmen dagen etter på xD
Så skulle han kompisen min på dass å pisse!
Mens han sto å pissa så kom en annen en og såg på han.. og begge begynte å flire som noen galinger.. det ende med at han kompisen min la seg på gulvet og pissa over hele seg xD
Etter på tørket han opp med badehåndkleet alle i familien hasn bruke og hang det på plass igjen xD
Sener på kvelden så balcket han og vi fant en slik bateridravet baterihøvel og la i buksen hans.. Tømte såpe i håret hans også var det en stygging som daska tissen sin i trynet på han mens de filmet xD
Han ble ikke glad når han så filmen dagen etter på xD
98 Aprilia Rs125
RAVE2
FP anlegg
Dellorto 28mm
Cdi Tatt
Uplombert luftfilter
RAVE2
FP anlegg
Dellorto 28mm
Cdi Tatt
Uplombert luftfilter
- Thunderbird
- Lærling
- Sted: Hønefoss
- Kontakt:
Pål Martin Myhre
www.oemparts.no
www.oemparts.no
Re: Flauser
jeg gikk forbi en bensinstasjon i det jeg så en som liknet på en venn av meg, jeg snek meg opp bak han og putta pumpepistolen hardt i rumpa hans bare for og finne ut at det ikke var kompisen min