Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Hvor mye er forskjellen mellom et FP-anlegg og et Jolly Moto anlegg over og under 8rpm? Ellers er det bare CDI og plomben i luftfilteret som er tatt.
Er det ikke bedre å ha bra gassrespons og sykt bunndrag og bedre turtallskick enn orginalt anlegg VS normal gassrespons, dårlig bunndrag, men sykt toppdrag
på min sykkel var det stor forskjell men min var da fp++ testet med og utten polini blir aldri skjukt bunndrag i en rs 125 og gassresponsen er bra med effektanlegg og
Er jo toppdraget som er gøyt på rs125. Har prøvd FP og gianelli. Drar bedre og lengre på topp med gianelli, FP annlegget gir bedre bunndrag og kulere lyd. Mellomregisteret på min var bedre med effektannlegg enn FP.
ingen aprilia rs 125 blir levert med 34 hk fra fabrik barre de før 1998, så du kan si en aprilia rs 125 med 34 mm forgaser og effektanlegg har 36 hk ++++
mister effekt på bunn, men får det igjen på toppen (effektanlegg) kontra fp, som gir bedre av alt, bunndrag, mellomregisteret og toppregistret.. nei, fp er tingen