gåen clutch
-
morten-aprilia
- Fersk
- Sted: Farsund
gåen clutch
Noen som vet hvor mye ny clutch koster? å noen plass d går ann å få kjøpt uten om forhandler?
Aprilia rs 125 2000mod..
hmm, kosster hvertfall 540 kr for 6 fiber lameller på RBH racing. ca 100 kr mindre for vanlige tror jeg. fiber lamellene har lengre levetid enn vanlige.
http://www.rbhracing.no/ bare send dem en mail
http://www.rbhracing.no/ bare send dem en mail
[x] - Aprilia rs 125 04
-
Lartreig
-
Lartreig
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Det er mange verksteder som ikke er gode til å mekke clutch de heller! men de krever da en del cash for det! 
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
-
Kristoffer
- Lærling
- Sted: Oppdal
- Kontakt:
-
morten-aprilia
- Fersk
- Sted: Farsund
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Samme problemet oppstår hvis justeringsskruen i clutcharmen er stilt for langt inn, denne gjør at clutchen frir ut for tidlig, ofte bare med høyt turtall/effekt, dette gjør også at den sliter voldsomt på lamellene! Les i verkstedmanualen hvordan man justerer clutcharmen. Har noen problemer med sluring på høyt turtall eller lignende, legg ut en post her så skal jeg svare etter beste evne
har slitt med dette selv og satt meg litt inn i det!
Aprilia RS 250 2003
-
Lartreig
Re: gåen clutch
Stramnings skru får clutch, den som sitter i midten som du kan skru på får å stramme clutchen,i midten av clutch deksele vel å merke, Dro til litt får hardt når jeg skulle stramme den, så de var en slags gjengefjør å den ble ødelagt,på stramnings skruen, vet noen hvor jeg får ny skru me fjør?