sivil snut i hælene.
- karlsen.90
- Rossi
- Sted: DRØBAK
- Kontakt:
sivil snut i hælene.
Dette skjedde i sommer, men kom netopp på det, å kjeder meg, så kan skrive litt. Litt latterlig men i sommerferien, klokken halv 4 om natta så kjedet jeg å en kompis meg litt.. Så vi hoppet på rs'n min å tok oss en tur. Lurte på hva vi skulle gjøre, så kom vi på det geniale. Jordbær slang, har noen jorder i nærheten, bonden klikker alltid å ringer snut. Men vi trodde ikke at han skulle høre oss om natta. Så vi står å plukker Jørdbær oppi en stor bærepose. så kommer det en bil, vi tenker bare at det er en vanlig bil for hovedveien er rett ved siden av. Så stopper han, å setter på hundremeterene. Og så blålys i grillen. Men vi hadde gjort det geniale å parkert på fortauet, så politi så ikke at vi hadde sykkel med oss. de trodde vi var til fots, så de kjører fort som søren med blålys oppover veien og inn på fortauet, i mellomtiden, hopper jeg å kompisen på sykkeln, han med 2 jakker, og en pose full av jordbær, og jeg i t-skjorte. Så kjører vi en lang strekke for å komme til en liten snarvei over et lite fjell der vi er kjent. Når vi kommer på toppen av fjellet slakker vi litt ned, så kjører jeg 300m til så jeg ser toppen på den siden vi kom fra. Der går vi av å ler litt, så plutselig kommer det 1000 metere over bakketoppen. Å vi jumper oppå sykkeln, på vei nedover andre siden av "fjellet". Kjører inn en liten skogs/sti vei. å skrur av motoren, så ser vi politi bilen kjøre. Etter 5 min tenker vi at det var klart. så vi kjører motsatt vei av der vi kom fra, samme vei som politi for vi tenkte de hadde kjørt. Før vi kjørte hørte vi om det kom noen biler, det gjorde det ikke. Så vi kjører videre, så hører vi sladding bak oss, å da har politi stått å ventet. Vi kjører som søren inn en annen vei. å venter i 2 min, så når vi kjører ut står politi der å venter med motoren av, så når vi kjørte fikk vi et greit forsprang. vi kjørte inn på en 7 eleven kioskå gjemte sykkeln, så så vi at sivilen kjørte opp på stasjonen. Kjørte fort hjem til kompisen da, å spiste jordbær. Tror aldri jeg skal kødde med en bonde igjen sånn. Har sjekket det ut, å man kan bli dømt etter "stjeling av føde" eller lignende. hehe!
Italian Animal
Aprilia rs 125 '05
Aprilia rs 125 '05
Haha, "stjeling av føde" om føden hans er jordbær synnes jeg rimlig synd på karen. Hvorfor gikk dere ikke bare bort til purken? De hadde garantert bare bedt dere om å slutte opp med der og la andre sine ting være i fred. Men dere legger altså ut på tur med sykkelen, klart snuten blir mer nyskjerrig på hvem dere egentlig er. Har dere narko? Har en du lappen? Det er sånne spørsmål som automatisk dukker opp når dere hiver dere på sykkelen og gassen i bånn.
Hadde vært ti ganger værre om dere ble tatt oppå fjellet der, hadde ikke bare blitt "stjeling av føde" for å si det slik
Men bra dere kom dere unna da...
Hadde vært ti ganger værre om dere ble tatt oppå fjellet der, hadde ikke bare blitt "stjeling av føde" for å si det slik
Men bra dere kom dere unna da...
Sist redigert av Mantis den 18 okt 2007, 20:20, redigert 1 gang totalt.
“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]
BMW E39 Mtech
- karlsen.90
- Rossi
- Kontakt:
- karlsen.90
- Rossi
- Kontakt:
- karlsen.90
- Rossi
- Kontakt:
- karlsen.90
- Rossi
- Kontakt:
- Motorduden
- Gold
- Sted: Larvik
- Motorduden
- Gold
- karlsen.90
- Rossi
- Kontakt:
- Motorduden
- Gold
Oooog her
http://foolstown.com/en/sm01.htm
http://foolstown.com/en/sm01.htm
“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
BMW E39 Mtech
BMW E39 Mtech
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
Re: sivil snut i hælene.
adrenalin å ha snut bak sæ ja : P
Aprilia RS 125 SF arrorw potte - power filter - 125 dyse
sachs xtc 125 rakrør
sachs xtc 125 rakrør
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
hvis de ikke har målt dere, hvorfor ikke bare stoppe?
de kan ikke gjøre noe uansett så lenge de ikke kan bevise noe
de kan ikke gjøre noe uansett så lenge de ikke kan bevise noe
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
Jeg kjørte forbi en sivil bil i 140km/t i en 50-sone en gang.
Han prøvde ikke en gang å komme etter
Jeg viste ikke at det var en sivil bil en gang før noen jeg kjente sa det til meg etterpå, de sto tilfeldigvis på gangveien og såg på.
Han prøvde ikke en gang å komme etter
Jeg viste ikke at det var en sivil bil en gang før noen jeg kjente sa det til meg etterpå, de sto tilfeldigvis på gangveien og såg på.
Rs125 99"-Polini 154cc,Flatslide34mm,RAVE2,17-39,V-force reed,Jim Lomas Twin,K&N powerfilter
KTM 560 SMR
BMW 318IS E-36 Cupe 92"-Sports panel filter;P
KTM 560 SMR
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
jeg har blitt stoppa etter og kjørt ca 100-110 i 60 sone, hadde lagd veisperring og greier til oss
jeg stoppa ettersom skiltet mitt er alt for synlig, han andre snudde i en søren fart
kommer og ser han snur og 3 purker løper etter, rart de ikke så skiltet hans, er ganske lett og se fra ikke altfor lang avstand, de så ikke engang om han hadde skilt
fikk bot på 500kr for ikke ha med vognkort
ikke mangel lapp engang under, har det man kan kalle grei eksos lekasje og det BRÅKER
er vanskelig og få rør på 28,5 eller 32mm
jeg stoppa ettersom skiltet mitt er alt for synlig, han andre snudde i en søren fart
kommer og ser han snur og 3 purker løper etter, rart de ikke så skiltet hans, er ganske lett og se fra ikke altfor lang avstand, de så ikke engang om han hadde skilt
fikk bot på 500kr for ikke ha med vognkort
ikke mangel lapp engang under, har det man kan kalle grei eksos lekasje og det BRÅKER
er vanskelig og få rør på 28,5 eller 32mm
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
MH Furia Max 06
Nesten det samme skjedde med meg i fjor.
Jeg og en kompis kjørte i sånn 100km/t i 60-sona så kjørte vi forbi en laser kontroll, plutselig så jeg i speilet at en bil med blålys svingte inn på veien bak oss.
Jeg brå snudde og kjørte det sykkelen klarte andre veien. Jeg slapp unna men kompisen min mista lappen i 6 mnd.
Jeg og en kompis kjørte i sånn 100km/t i 60-sona så kjørte vi forbi en laser kontroll, plutselig så jeg i speilet at en bil med blålys svingte inn på veien bak oss.
Jeg brå snudde og kjørte det sykkelen klarte andre veien. Jeg slapp unna men kompisen min mista lappen i 6 mnd.
Rs125 99"-Polini 154cc,Flatslide34mm,RAVE2,17-39,V-force reed,Jim Lomas Twin,K&N powerfilter
KTM 560 SMR
KTM 560 SMR