MotoGP
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Desverre har Rossi uttalt at han ikke har noe til overs for Honda eller Ducati ettersom de prøver å fremme merke og ikke føreren. Han skrev ihvertfall så i sin selvbiografi.
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Det kommer til å bli spennende neste sesong. Jeg tror Yamaha får orden på sysakene igjen, og isåfall blir Rossi en beinhard nøtt for Stoner. Dessuten har vi Vermeulen og Hopkins som briljerer på sine nye suzukier, som bare går fortere og fortere for hvert løp som går. Pedrosa er alltid å regne med..
Gleder meg!
Gleder meg!
- StreetRider
- Støttespiller
- Sted: Bærum, Hosle
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Jeg har stor tro på Suzuki gutta neste år! Hopper blir jo å finne i Kawasaki neste år, så det blir spennende å se hvordan Vermeulen gjør det med ny teamkompis!
Selv har jeg stor tro på at Jorge Lorenzo vil bidra til et skikkelig løft i Yamaha teamet, virker ihvertfall som han har klart å holde en god dialog med mekanikerne i aprilia teamet de årene han har vært der. Vi får håpe for Yamaha's skyld at dette fortsetter over i neste sesong og at han bidrar til utvikling av sykkelen.
Tror det skal holde hardt å ta igjen forspranget til Ducati og Bridgestone neste år gitt!
Selv har jeg stor tro på at Jorge Lorenzo vil bidra til et skikkelig løft i Yamaha teamet, virker ihvertfall som han har klart å holde en god dialog med mekanikerne i aprilia teamet de årene han har vært der. Vi får håpe for Yamaha's skyld at dette fortsetter over i neste sesong og at han bidrar til utvikling av sykkelen.
Tror det skal holde hardt å ta igjen forspranget til Ducati og Bridgestone neste år gitt!
Aprilia RS 250 2003
-
marius1992
- Mekaniker
- Sted: Bryne
Dagens Vinner ble Pedrosa som også tok fra Rossi 2. plassen sammenlagt!
Rossi hadde en stygg krasj som resulterte i 3brudd i høyre armen og smerter i ryggen.
Han kjørte men brøt i 19.runde tror jeg.
Ellers var det et ganske tamt race!
Rossi hadde en stygg krasj som resulterte i 3brudd i høyre armen og smerter i ryggen.
Han kjørte men brøt i 19.runde tror jeg.
Ellers var det et ganske tamt race!
98 Aprilia Rs125
RAVE2
FP anlegg
Dellorto 28mm
Cdi Tatt
Uplombert luftfilter
RAVE2
FP anlegg
Dellorto 28mm
Cdi Tatt
Uplombert luftfilter
- fullpower_rider
- Silver
- MC: Aprilia rs 125 2002 solgt :(
- Sted: Nor-Trøndelag/Namsos
- Kontakt:
- karlsen.90
- Rossi
- Sted: DRØBAK
- Kontakt:
Sist redigert av knudtsen den 05 nov 2007, 11:18, redigert 1 gang totalt.
Jolly Moto
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
Dyse: 145
aprilia rs 125 2002
RAVE 1
Dellorto VHSB34
BR10EG
Dyse: 145
aprilia rs 125 2002
Re: MotoGP
Stoner på 1. igår, Rossi på 5. 
Må si jeg begynner å få mer og mer tro på 250 klassen jeg:P 2takt og kniving i tet
Pasini hadde en heftig forbikjøring på slutten og tok seieren
Veldig spennende runde 
Må si jeg begynner å få mer og mer tro på 250 klassen jeg:P 2takt og kniving i tet
Pasini hadde en heftig forbikjøring på slutten og tok seieren
98 Aprilia Rs125
RAVE2
FP anlegg
Dellorto 28mm
Cdi Tatt
Uplombert luftfilter
RAVE2
FP anlegg
Dellorto 28mm
Cdi Tatt
Uplombert luftfilter
Lorenzo kom vell på 2.? 
98 Aprilia Rs125
RAVE2
FP anlegg
Dellorto 28mm
Cdi Tatt
Uplombert luftfilter
RAVE2
FP anlegg
Dellorto 28mm
Cdi Tatt
Uplombert luftfilter
Jepp, i debuten sin. På Yamaha, i mål 5 sek. etter Ducatien etter 42 kjørte minutter. Det er heftig.
Helt enig med 250-uttalelsen din. Deilige 2-taktere med masse kniving. 125 og var meget underholdende. Tøft med 15 år gamle gutten som nesten tok pallplass som debutant.
Helt enig med 250-uttalelsen din. Deilige 2-taktere med masse kniving. 125 og var meget underholdende. Tøft med 15 år gamle gutten som nesten tok pallplass som debutant.