eksosventlilen fungerer ikke
Dette er helt riktig.. Visst eksosventilen oppfører seg slik som du forklarer det så fungerer den garantert!
Den holdes åpen på tomgang 0-2500? eller noe for å unngå at eksosventil bladet skal utsettes for unødvendig soting.
På denne måten krever den mindre vedlikehold enn hva den ellers ville ha trengt.
Men det er riktig som du sier.. Hele poenget er at den skal åpne på 7800RPM for å gi et veldig toppkick (noe din garantert gjør IMO).
Så alt er bare bra for din del:)
Den holdes åpen på tomgang 0-2500? eller noe for å unngå at eksosventil bladet skal utsettes for unødvendig soting.
På denne måten krever den mindre vedlikehold enn hva den ellers ville ha trengt.
Men det er riktig som du sier.. Hele poenget er at den skal åpne på 7800RPM for å gi et veldig toppkick (noe din garantert gjør IMO).
Så alt er bare bra for din del:)
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner
Det er stor sjanse for at bladet ditt er sotet fast, det skjedde første gangen jeg monterte min. Så jeg tok den ut av igjen, så tok jeg en børste som var dekket i børstehår hele veien rundt, den dyppet jeg i bensin flere ganger og vasket helt til det ble rent. Når du monterer bladet igjen så kan du gjerne dyppe det i våpenolje eller en tynn olje og se at det glir fint.
Noen kjører Aprilia, andre kommer senere.
Er du sikker på at den åpner seg helt? Jeg trodde først at min åpnet helt fordi jeg så på solenoiden at den bevegde seg, men det viste seg at den skulle egentlig bevege seg mye mer. Og IKKE dra i wiren for å se om den kan åpne mer, du må nesten skru utav ventilhuset.
Noen kjører Aprilia, andre kommer senere.