Hei Hei.
har kjøpt meg Fp kit no. Men vil ikkje ha ein sykkel som høyrest trimma ut.
Sykkelen per i dag: 04 - 05 mod 2000 km ( ja du las riktig 2000) kutta cdi.
etter at eg fekk kite har eg vurdert og berre montere Rave 1 "kite" eg vil vel få eit betre drag på turtall, og sleppe ein lydmessig trimma sykkel.
Men , om eg går for og montere Berre Rave 1 "kite" må/bør eg då¨stille opp oljepumpa litt og endre - Gasser nål - Dyse 135 - luftfilterinnsug ( 2 åpne "kanala) og tennplugg?
eller skal eg montere alt og stå igjenn med ein fp sykkel, med ein sykkel som folk kan seie e trimma på lyden ?
Hjelp!
Mwh. Ole Rasmus
Org + cdi kutta - Fp kit ? Hjeelp!
- General-Billy
- Wannabe admin
- Sted: Northern Norway
Re: Org + cdi kutta - Fp kit ? Hjeelp!
Can you please write Bokmål ?
Ta en titt her du : viewtopic.php?f=13&t=30&st=0&sk=t&sd=a&hilit=trimmeguide , står blant annet om dysestørrelser etter bare Rave 1 påmotert osv. Og oljepumpen trenger ikke stilles visst den står strek mot strek ( Noe den skal gjøre originalt , med unntak av gamlere enn 06 modell) , oljepumpen trenges kun og stilles ved påmontering av større sylinder , 144 , 154 cc , ol. Og det med att du ikke vil montere FP potte pga støynivå så kan jeg si att jeg merka ikke noe forskjell på lyden etter jeg påmonterte FP kit kontra originalt.
Sist redigert av General-Billy den 09 apr 2008, 23:02, redigert 1 gang totalt.
[X] BMW 325D E92, 11
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Sted: Hadeland, Oppland
- Kontakt:
Heisann!
Du skal (på de eldre modellene. -06) stille oljepumpen slik at den står strek i strek, noe den ikke gjør om sykkelen er norsk-original (15hk)
Lyden merker du ikke så stor forskjell på! Du behøver ikke være redd for at politiet skal merke det med en gang du kommer kjørende!
Å montere bare rave tror jeg ikke er så lurt, monter heller eksosanlegget. Du får en mye mer hissig, turtallsvillig maskin da, kontra norsk-original.
Du skal (på de eldre modellene. -06) stille oljepumpen slik at den står strek i strek, noe den ikke gjør om sykkelen er norsk-original (15hk)
Lyden merker du ikke så stor forskjell på! Du behøver ikke være redd for at politiet skal merke det med en gang du kommer kjørende!
Å montere bare rave tror jeg ikke er så lurt, monter heller eksosanlegget. Du får en mye mer hissig, turtallsvillig maskin da, kontra norsk-original.
Skal man bli god, må man ville bli god!
Jeg skal hvertfall ha på alt. Purken hører ikke forskjell.
Aprilia RS 125 07
Aprilia-The choice of the champions
Aprilia-The choice of the champions
Tror nok han mener FP kitet (rave1 kitet).
Der er jo FP annlegg med så
Der er jo FP annlegg med så
Suzuki GSXR 1000 2010
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00
Audi A4 1.8 TQ
Yamaha DT50R
X: Aprilia Rs 125 '00