Hei folkens

starter med moralen!! pass opp for gamle kjerringer før rundkjøringer!!... arg... min tur for et par dager siden. Kom kjørende mot rundkjøringa og bremset ned med bil foran, bilen slapp opp og for meg virket det som om den skulle kjøre, men det var feil! hu klarte f.... meg og ombestemme seg og stod på stive hjul, pga min tru om at hu kjørte så lå jeg alt for nære, når jeg reagerte så var det inn med de bremsene så mye som overhode var mulig, men det holdt desverre ikke, bare løftet seg og slapp.(2 tonns rav 4 med abs osv sitter godt på veien gitt) Da fant jeg ut at jeg skulle prøve og komme forbi, men desverre langs veikanten kjører ingen sopemaskiner, der lå det gru så sykkelen glapp.
Jeg mistet helt kontrollen og traff bilen foran, først med styret og deretter med kneet!!, jeg kjørte sefølgelig uten bukse for "jeg skulle jo bare på skolen". men jeg hadde englevakt og kom fra med bare et forslått kne. etter dette falt sykkelen om til siden og jeg sklei bortover astfalten. Så skvatt jeg godt for så fort jeg fikk reist meg opp så hørte jeg sirener. snudde meg og der kom snuten kjøranes.
Han stoppet og hjalp meg med og få opp sykkelen og ut ifra veien. Han lurte bare på hvordan det gikk og så ville han se førerkortet.

det var iallefall i orden, og til min lykke ble det ikke sjekket får trim (A) hehe det kunne blitt dyrt. Med min delkasko blir det et spennende prosjekt og få fiksa sykkelen igjen for en billig penge;) men en ting er bestemt

den skal se bra ut igjen før 17. mai.
Dette blir vel en veldig dyr lærepenge, men kunne vært mye verre, så slapp billig unna med meg selv og sykkelen. legger ut noen bilder av sykkelens stand nå....