Som så mange andre her inne på forumet har jeg en enorm lidenskap for motor og på fritiden driver jeg litt med motorsport,
jeg kjører Crosskart
Etter att jeg ble komfirmert i mai 2006 hadde jeg planen klar, jeg skulle ha lettsykkel
jeg tenkte lenge og valget falt på ny rs 125, jeg vurderte Ktm exc 125 men fant ut att det blei for mye styr med stempelskift og vedlikehold nesten hele tida
Jeg kjøpte sykkelen min i slutten av juli 2007 men jeg gadd ikke å registrere den pga 1gangs avgift og fordi jeg er født i desember så jeg får ikke kortet før i begynnelsen av juni i år.
Her er noen bilder:

Sykkelen nettop tatt fram etter vinteren.

Fått på skilt

Sykkelen samme dag som jeg fikk den

Etter en stund kom vinteren og sykkelen måtte parkerest

Jeg hadde ikke hjerte til å la den stå ute å fryse i en kald garasje så jeg bestemte meg for å ta dem med inn
men etter 1 uke med bensindunst gikk ikke det lenger (jeg begynte å få vondt i hodet) så sykkelen måtte ut
men heldigvis er pappa medlem i Vinstra Mc klubb å ettersom han har solgdt sin Honda cbr 1100xx blackbird kunne sykkelen min vinterlagrest i mc klubben som er god og varm
Planene for sykkelen er å gjøre den om til FP noe som viser seg å bli vanskeligere enn jeg hadde trodd
Jeg ringte å hørte om hvordan man kunne gjøre en 2007 mod om til fulleffekt å de sa att for å gjøre det måtte en sette på ett annet eksosanlegg + at de måtte programmere om noe på cdi boksen, det jeg synest var rart var att de ikke nevnte noe om dysing og fjerning av plombe i luftfilterinntaket.
Da jeg spurte om eksosventil fikk jeg til svar att det ikke trengtest på 2007modellen
Men men jeg har hatt sykkelen i snart 1 år nå å jeg må si att jeg er strålende fornøyd bortsett fra att det er bare 15 hk
den er en fryd å kjøre + at jeg synest den er den råeste 125 R sykkelen på markedet
Takker for alle kommentarer