Klipsen på nålen! haster!

Tråden kun for deg som har mekaniske problemer med sykkelen.
Brukeravatar
PeeWee
Støttespiller
Sted: Ålesund

Klipsen på nålen! haster!

Legg innav PeeWee » 09 mai 2008, 15:18

Hei.

Mistet klipsen som er på nålen i dag :evil: Finner den ikke igjen, så jeg må ha ny. Selvfølgelig finner jeg ikke slike klipser noen steder! Har vært på AMS(som sa at de ikke selger deler til aprilia :x ), Solbergs-motorsport, maskin og skipsutstyr, bilextra og ringt mc-deler. Ingen har det! :x

Hva skal jeg gjøre nå da? Driver å leter etter den e ringen, men finner den søren ikke. :evil: Passer klips fra andre forgassere?

Takker for hjelp!

Brukeravatar
inunf
Admin
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Klipsen på nålen! haster!

Legg innav inunf » 09 mai 2008, 15:39

Hvis jeg husker riktig så er det samme forgasser på RS og NSR. Stikk til Solbergs og kjøp klips til NSR-gasser.

Jeg har faktisk slike klips liggende hjemme, men jeg er i Ås nå, så da kan jeg ikke hjelpe deg.

Brukeravatar
PeeWee
Støttespiller
Sted: Ålesund

Legg innav PeeWee » 09 mai 2008, 18:22

Vel, etter å ha lett igjenom hele garasjen, fant jeg den tilslutt. Mye strev for en sann liten ting :x Så nå kan tråden egentlig bare stenges...

Var jo på solberg, de spørte ikke hvilken sykkel det var, men heller "hvilken gasser er det?". Jeg sa "dellorto 28", og da sa de at de ikke kunne hjelpe meg. Syntes folkene på solberg er flinkere enn AMS, men de er litt dyre :P

Brukeravatar
inunf
Admin
Sted: Molde
Kontakt:

Legg innav inunf » 09 mai 2008, 19:32

Rart. Bladde opp noen dyser i en delekatalog på jobb, og der sto det at den gasseren jeg så på (var en DelLorto, husker ikke model) var originalmontert på bla. NSR og RS 125. Synes dette er veldig rart siden jeg er nokså sikker på at Solbergs har samme delekatalogen. Uansett, bra det ordnet seg.

Tråden stenges ikke siden andre brukere kan ha lignende problem. Isåfall trenger de ikke å starte en ny tråd, de kan bare spørre her.

Brukeravatar
Petter
Støttespiller
MC: Aprilia RS 125 Spains No1
Sted: Hønefoss

Legg innav Petter » 09 mai 2008, 22:50

Jeg har også lest at det er akkurat samme gasser på nsr og rs'en tror jeg :roll:
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(

Brukeravatar
Rider on the storm
Mekaniker
Sted: austevoll

Legg innav Rider on the storm » 10 mai 2008, 17:24

Det er vertfall samme gasser på mito og rs

Brukeravatar
Skaarud
Pensjonert admin/mod
Sted: Hadeland, Oppland
Kontakt:

Legg innav Skaarud » 17 mai 2008, 14:07

Jeg mistet klipset mitt, og siden fattern skulle ut akkurat da dette skjedde ga jeg han nåla og han kom hjem med 5 nye klips. Tror han hadde vært innom en jernvare butikk e.l
Skal man bli god, må man ville bli god!

Gå tilbake til «Hjelp meg»