Hei, jeg er en gutt på 15 på som skulle kjøre opp om noen dager på lett-mc, jeg fikk oppkjøring på bursdagen min. Jeg fikk først beskjed om at jeg skulle kjøre opp med en nsr og at kjørelæreren skulle sitte bak på. Men så fikk jeg beskjed om at jeg skulle kjøre alene og at kjørelæreren skulle kjøre bak, så det ikke ble overvekt. Alt var klart og jeg skulle bare møte opp på kjøreskolen og kjøre den ene sykkelen sammens med kjørelæreren opp til biltilsynet. Men i dag ringte kjøreskolen meg og sa at jeg ikke fikk kjørt opp fordi sensoren ikke hadde beviset for å ha oppkjøring når han ikke satt bak på, og han kunne heller ikke sitte bakpå en nsr, fordi jeg veier 84 kg og da kan han som sitter bakpå kunn veie ca det sammen. Men han veier over 100 kg, så for at det ska bli lovelig å kjøre med han så må kjøreren veie under 60 kg. Så nå vet jeg ikke når jeg får kjørt opp, det bare noe piss hele biltilsynet, det er ikke noe annet en en gjeng med feite pikk huer som sitter og eter heledagen. Nå får man søren meg snart ikke kjørt opp på lastebil heller fordi sensorene blir for feite, og når dem ikke gjør noe på biltilsynet untatt å ete så blir dem ikke slankere. Det skulle aldrig vert staten som styrte det der, det skulle vert privatisert så det var muig å gi sånne feite hestkukær sparken.
Er det flere som har hatt vekt problemer med biltilsynet eller noen problemer med dem i det hele tatt??? skriv hva dere slet med her..
Er det noen som vet hva jeg kan gjøre??
Trafikkstasjoner (oppkjøring)
Trafikkstasjoner (oppkjøring)
Mine sykkler: Aprillia rs 125 Spain's N°1
KTM 250F sx
KTM 50 Scooter
KTM 250F sx
KTM 50 Scooter
Re: Trafikkstasjoner (oppkjøring)
Jeg fikk kjøre sykkel alene. Men måtte veie meg på vekt, og da kom de frem til at jeg måtte ha sensor bak. Måtte bytte sensor så fikk kjørt opp med sykkel bak meg
Nå
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
Yamaha Dt 125 X 2006
Full Gianelli + turtall sperre tatt
x:
Aprilia Rs 125 01 Nero Diablo
Rave 1
Fp svane
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Sted: Hadeland, Oppland
- Kontakt:
Noen dager før oppkjøring fikk jeg en melding av kjørelæreren min da hun spurte hva jeg veide. Ut i fra det skaffet trafikkstasjonen på Gjøvik tak i en som kunne sitte bakpå med meg under oppkjøring. Ta det med ro, du får oppkjøring! Det gjør alle. Bare mas på kjørelærern din.
Skal man bli god, må man ville bli god!
-
thomas880
- Fersk Racer
- MC: Aprilia rs125, 2001'
- Sted: Røros
- Kontakt:
Kan du ikke bare låne en lett-sykkel fra en annen kjøreskole da?
Jeg skal kjøre opp på en Honda Rebel, selv veier jeg 70 kg, og kjørelæren min veier MINST hundre kilo ...
Aprilia RS 250 Nero Diablo
-
OleKristianS
- Fersk
- MC: Aprilia rs 125 GP1 04mod
- Sted: Karmøy/Rogaland
- Kontakt:
Jeg ble aldri veid på noe vekt, når jeg kjørte opp veide jeg vell rundt 75-76 og sensor var sikkert 190høy og hadde den veldig magen....
var vell heldig..
var vell heldig..
- General-Billy
- Wannabe admin
- Sted: Northern Norway
Jeg ble heller aldri veidd på vekt , heldig var jeg kan jeg si, for jeg kan vedde mange tusener på att han var godt over 100 kg og jeg selv er noe over 80. Men du skal ta og få oppkjøring en annen plass.
[X] BMW 325D E92, 11
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07
- Skaarud
- Pensjonert admin/mod
- Sted: Hadeland, Oppland
- Kontakt:
Har du kommet noe vei med saken eller, robban?
Skal man bli god, må man ville bli god!
Jeg ble heller ikke veid. Jeg veide muligens et sted mellom 83-85 kg da jeg kjørte opp. Sensor var ikke stor men jeg har tro på at det fremdeles var litt "overvekt" inne i bildet.
Tidligere admin/moderator
Ølmagan min veier 95KG så når jeg skulle kjøre opp så fikk jeg bytta ut en av de kjøttpølsene med en hyggelig lita dame på Risløkka
Kjørelæreren ordnet så jeg fortsatt fikk oppkjøring den samme dagen
Det skal gå ann å ha dem kjørende bak deg har jeg hørt! Hvis totalvekta blir for høy...
RS250 96` Chesterfield 280cc, VHM gulltopper, carbon hugger, Gilles rearsets, CRG bremsehendel og goodridge stålomspunne liner