Hei igjen. jeg undres over en ting, fargene du kan velge blant når du skal kjøpe RS 50/RS 125 her i norge ! for hvis du sjekker aprilia danmark og sverige finner du noen andre fargealternativer enn i norge. hvorfor det?
http://www.aprilia.no/153.html
http://www.aprilia.no/154.html
http://www.aprilia.com/modelli/road/modello.asp?id=111
Fargevalgene på RS 50
- Simendinho
- Mekaniker
- Sted: Akershus, Jessheim
Fargevalgene på RS 50
[x]Aprilia RS 50 2007, White. med metrakit rk replica
Cagiva mito 2005, rød. uplombert, wee
- Petter
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 Spains No1
- Sted: Hønefoss
Re: Fargevalgene på RS 50
Det er likt i Norge som i de andre landene, men de er bare at aprilia.no er skikkelig utdatert 
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(
- Simendinho
- Mekaniker
- Sted: Akershus, Jessheim
åjaa skjønner !
men da tror jeg at jeg missforstod litt da jeg bestemte meg for fargevalg, for når han i sjappa sa han hadde rød, hvit og spains igjen, og ikke svart trodde jeg han mente at rød var spains og ikke den nye fargen med grå felger, haha jeg havner i koma når jeg skal kjøpe ting noen ganger
men da tror jeg at jeg missforstod litt da jeg bestemte meg for fargevalg, for når han i sjappa sa han hadde rød, hvit og spains igjen, og ikke svart trodde jeg han mente at rød var spains og ikke den nye fargen med grå felger, haha jeg havner i koma når jeg skal kjøpe ting noen ganger

[x]Aprilia RS 50 2007, White. med metrakit rk replica
- Even
- Pensjonert admin/mod
- MC: Aprilia RS 125
- Sted: Hønefoss
Den nye (2008) røde med grå felger er forsåvidt spains det også
Aprilia RS 125 2005 RED

Aprilia rs 50 08 rosso fluo
MK RK replica anlegg
MK coil
Doppler powerfilter
MK RK replica anlegg
MK coil
Doppler powerfilter
Siden det er snakk om fargevalg her, så lurte jeg rett og slett på følgene:
Hvilken farge kombinasjon er best? jeg skal lakke min Rs50 som forøvrig nå er Sort matt + utrolig dårlig lakka..
Noen som vet hvordan evt Venyl som passer bra inntill de forskjellige farge kombinasjonene?
Dette er meget viktig:)
Hvilken farge kombinasjon er best? jeg skal lakke min Rs50 som forøvrig nå er Sort matt + utrolig dårlig lakka..
Noen som vet hvordan evt Venyl som passer bra inntill de forskjellige farge kombinasjonene?
Dette er meget viktig:)
-
robin_1379
- Bronze
- Sted: skien
- Kontakt:
hvit er jo ganske fett på rs, eller kansje sort med røde detaljer og blå metallica felger? 
BMW 520 E39 96
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03
MH Furia Max 06
Hebo Manston Patanegra, Metrakit Pro Race Competion Thrower, Dellorto VHST 26mm, TP V-force, Metrakit SP clutch, Stage6 xl filter, TP coil, Doppler endurance veiv, MVT Millenium Tenning
X: Aprilia rs50 03