går på skole med han som kjøpte moppa av meg, så kan vel kanksje gi han et tips om dysa hvis den evt. er for liten..
et lite dysespørsmål
et lite dysespørsmål
lurer på en liten ting, før jeg kjøpte RS'n, så kjørte jeg rundt på en Derbi Gpr Replica 50ccm med et Leo Vince V6 anlegg og vacumboks:p hehe,( ikke at den hjalp så mye men...) det jeg lurer på er at: hvis jeg kjørte med choken på, så gikk sykkelen enda bedre, betyr dette at jeg har hatt for liten dyse på den?, jeg hadde vel så å si nesten ikke peiling på motor før den skjærte seg... kan dette + at det ikke var stilt noe på oljepumpa være grunnen til at den skjærte seg? den var varmskjært... hehe:p da jeg nesten hadde kjørt inn den nye sylinderen (erstatningssylinder, lovlig å kjøre med, gadd ikke noe trim-sylinder da jeg skulle selge moppa så fort som mulig), så røk et av veivlagra, så da var det ut med motor og splitte den og full pakke, kjenner heldigvis en som har jobba på mc-verksted her i Larvik, så fikk mye hjelp av han
går på skole med han som kjøpte moppa av meg, så kan vel kanksje gi han et tips om dysa hvis den evt. er for liten..
Re: et lite dysespørsmål
Aner ikke hva som stod på den... jeg bad den butikken jeg kjøpte den av om å sette på en dysa som passa til effektanlegget, og da satt de vist på det største som passa ifølge de. anlegget stod på da jeg kjøpte den, men med plomberinger i, butikken hadde kjøpt opp sykkelen fra et inkassobyrå elns, forrige eier hadde ikke penger til å betale den :p haha
men som sagt, jeg eier ikke moppa lenger, så er egentlig det samme for meg, spør bare av ren nysgjerrighet, kom til å tenke litt på det nå :p hehe
men som sagt, jeg eier ikke moppa lenger, så er egentlig det samme for meg, spør bare av ren nysgjerrighet, kom til å tenke litt på det nå :p hehe
Bruker denne tråden jeg, siden jeg ikke finner noen andre. Mener og huske det er noen rundt her.
Men, jeg har kjøpt Rave1, 34 mm. innsug og forgasser, det står på et Gianelli Eff. anlegg og cdi'en er tatt, hvilken dyse skal jeg kjøpe?
Kjører rundt med 120 at the moment.
Men, jeg har kjøpt Rave1, 34 mm. innsug og forgasser, det står på et Gianelli Eff. anlegg og cdi'en er tatt, hvilken dyse skal jeg kjøpe?
Kjører rundt med 120 at the moment.

Sindre
|x| aprilia '03 SBK
98' Honda CB600F Hornet, et ord, Ubeskrivelig <3
aprilia '07 Spains nr. 1
Re: et lite dysespørsmål
er ikke det 135 eller større? les trimmeguiden du;) :p