Vet ikke helt hva det er men kan hende det bare er kulda... noen som har hørt om noe lignende
125 RS dør ut når jeg kjører!
125 RS dør ut når jeg kjører!
Hei. Som noen har merket er det endel rare ting som skjer med sykkelen og nå er det enda en ting! Jeg er ute å kjører, og som jeg tror så skjer dette når motoren er varm. Når jeg tar inn clutch hører jeg at motoren ikke gir noe motstand og bare faller av, tar derfor inn clutch/gir gass... Hører også at når jeg hviler på motoren, altså bare ruller... når jeg gjør dette er det bare motoren som går men det virker som om det ikke kommer noen exoszz
Vet ikke helt hva det er men kan hende det bare er kulda... noen som har hørt om noe lignende
Næææ? gikk det for fort konstabel?
- torvald
- Webmaster
- MC: Aprilia RS 125, 05mod
- Sted: Tau, Rogaland
- Kontakt:
Min døde for meg her i sist uke også. Da var det heller ikke rare gradene utenfor, så jeg setter også en knapp på kulden - uten at jeg vet nøyaktig hvorfor de oppfører seg slik.
er en person som vet ganske mye om svært lite og som fortsetter å lære mer om mindre og mindre inntil jeg omsider vet så godt som alt om ingenting.
- Jimbo
- Fersk
- MC: Aprilia Classic 125
- Sted: Utenfor Bergen
- Kontakt:
Re: 125 RS dør ut når jeg kjører!
dette skjer med meg å ,, spesielt når eg har gidd gass en stund så dør den ut,, så med andre ord så er det ikke coilen min som er gåen:,,,,,
Aprilia Classic 125
Kjør Hardt, kjør Stil, kjør Classic, Uten tvil
Kjør Hardt, kjør Stil, kjør Classic, Uten tvil
Jeg har fått svar og denne kan stenges.
Næææ? gikk det for fort konstabel?
Er ikke sikkert det er kulda;) jeg har kjørt både til og fra skolen i dag, og har hatt null problemer:D Ps: Det var -7 grader på morran og -2 grader på vei hjem 
Thorbio!
Aprilia RS 125 '98 Replica! Ble ikke kondemnert allikevel
[x]RS 125 '98 Replica->
[x]Honda MT5
[x]RS 125 '98 Replica->
[x]Honda MT5
- DanielJohansen
- Verdensmester
- Sted: Moss, Østfold
Han har ikke piggdekk
Kjører med et "sommerdekk" som begynner å bli slitt til og med
Var en som hadde kødda med en lighter mens han fylte bensin, så smalt det selvfølgelig. Så han ødela; tanken,Venste sidekåpe, frontkåpe ++++
Han har fått de nye delene men han venter med å sette de på til våren, for de han har på nå er jo rett å slett herpa. Så er vel mye av grunnen til at han kjører enda, utseende messig er den jo ødelagt uansett.
Kjører med et "sommerdekk" som begynner å bli slitt til og med
Var en som hadde kødda med en lighter mens han fylte bensin, så smalt det selvfølgelig. Så han ødela; tanken,Venste sidekåpe, frontkåpe ++++
Han har fått de nye delene men han venter med å sette de på til våren, for de han har på nå er jo rett å slett herpa. Så er vel mye av grunnen til at han kjører enda, utseende messig er den jo ødelagt uansett.
[x]Aprilia RS 125 '07 white FP !
Audi S4 2,7 Bi-Turbo - 325 hk - Quattro!
Audi S4 2,7 Bi-Turbo - 325 hk - Quattro!
Strøgent sagt johansen!
haha
var nede en gang i 90 i vinter da, men var på rettstrekke og det var bare de ødelagte kåpene som ble enda mer ''ødelagt''
hehe.
Thorbio!
[x]RS 125 '98 Replica->
[x]Honda MT5
[x]RS 125 '98 Replica->
[x]Honda MT5