Strupe ned RS125 fra mellomklasse
Strupe ned RS125 fra mellomklasse
Det har seg sånn at jeg tenker på å kjøpe en ny sykkel nå, som er registrert som mellom klasse. Den har da 34 hk
Hva må jeg gjøre og hva må jeg igjennom for å registrere den som lett mc? Kan jeg bruke delene fra den andre apriliaen min? Isåfall, hvilke deler må jeg bytte over for å få den til 15hk igjen? Bare potta? Å hva må jeg gjøre for å få den godkjent på biltilsynet? Noen her som har gjort dette før? Håper på raske svar! 
Aprilia RS 125 - Black - 2006
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B
Har bare gjort dette den andre veien fra 15hk til 34hk, men vil tro ta du bare må gjøre alt bakvendt
Sette på fullstendig plombert eksos og fastlåst eksosblad. Org luftfilterboks kommer du nok heller ikke utenom.
Hvor strenge de er på sperrer som er tatt i CDI boksen skal jeg ikke si noe sikkert om fordi jeg vet ikke hvordan de tester sykler som er blitt nedplombert..
Om du kan bruke deler fra din sykkel kommer an på hvilke deler det er snakk om, om de er FP og hvilken mod din andre aprilia er og hvilken mod den nye du skal kjøpe er..
Som sagt så har jeg aldri gjort dette før, så ikke skyt meg om jeg tar feil
Sette på fullstendig plombert eksos og fastlåst eksosblad. Org luftfilterboks kommer du nok heller ikke utenom.
Hvor strenge de er på sperrer som er tatt i CDI boksen skal jeg ikke si noe sikkert om fordi jeg vet ikke hvordan de tester sykler som er blitt nedplombert..
Om du kan bruke deler fra din sykkel kommer an på hvilke deler det er snakk om, om de er FP og hvilken mod din andre aprilia er og hvilken mod den nye du skal kjøpe er..
Som sagt så har jeg aldri gjort dette før, så ikke skyt meg om jeg tar feil
02" Aprilia RS 125 GP-1 FP
Ok! Regnet med at det gikk an kelso
Men må jeg på dyno test på biltilsynet? Eller kan jeg få tatt dyno testen ett annent sted? Siden da tar jeg dyno testen på 2006 RS min
Siden den har jo sine små 15 hester. Eller MÅ jeg ta den på biltilsynet? Å koster det noe å registrere den tilbake?
Re: Strupe ned RS125 fra mellomklasse
Foreslår at du ringer til biltilsynet og spør. Har samme sak som deg
Har ikke sykkelen vert regga som lett i norge før trur jeg ikke det er så lett og ned regge den .
-Aprilia Rs 1998 FP
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
-Cagiva Mito (X)
-2x pocket bike
Skal høre med dem på mandag om hva som må til. Bare det ikke koster for mye er det greit, har tross alt noen mnder på å fikse det her
Leste ett sted at det er bare å plombe ned, få dyno test, levere til biltilsynet å søke om å få den til lett mc igjen. Håper det her ordner seg..