Forventning av toppfart ?
- lawnmowerpower
- Fersk
- Sted: Myre City (H)
- Kontakt:
Forventning av toppfart ?
Hallo, jeg har Mitaka-sylinder, JollyMoto, uplombert org luftfilter, uplombert org eksosventil/kappa bladfestet kortere sånn at det går i ett med sylindern, CDI-sperra er tatt, org forgasser, 16/17-39 dreving. Hvilken toppfart kan jeg håpe på å få ? 

Sist redigert av lawnmowerpower den 07 mar 2009, 23:35, redigert 1 gang totalt.
Re: Forventning av toppfart ?
Den eneste måten å finne ut toppfarta er alltid å teste på ei lang og rak slette.
Men jeg husker at jeg klarte 165kmt med 17-45 ved 11000rpm i 6. gir. Da va sykkelen kun uplombert.
Jeg kjører nå med Polini 154cc, 38mm Mikuni, fp-anlegg, rave 2 annet luftfilter osv. Virker som jeg skal klare å dra ut denne drevingen med dette oppsettet. Jeg kan tenke meg at toppfarten kan ende på ca. 180kmt med mitt oppsett. Toppfarten avhenger av hvilket turtall motoren klarer å presse på max i 6. gir.
Men jeg husker at jeg klarte 165kmt med 17-45 ved 11000rpm i 6. gir. Da va sykkelen kun uplombert.
Jeg kjører nå med Polini 154cc, 38mm Mikuni, fp-anlegg, rave 2 annet luftfilter osv. Virker som jeg skal klare å dra ut denne drevingen med dette oppsettet. Jeg kan tenke meg at toppfarten kan ende på ca. 180kmt med mitt oppsett. Toppfarten avhenger av hvilket turtall motoren klarer å presse på max i 6. gir.
-Aprilia RS 125 Manuel Poggiali-
- lawnmowerpower
- Fersk
- Sted: Myre City (H)
- Kontakt:
Re: Forventning av toppfart ?
Men jeg har vel sykt høy dreving... Hvem er online
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester