drar ikke lenger en 8000omdr
drar ikke lenger en 8000omdr
da har jeg montert rave 1 jolly moto corsa pluss tatt vekk snorkel på luftfilter, fant ut at den sperra for mye med den på så tok den vekk, vurderer sette på k&n filteret men den bråker så mye at vet ikke enda,
har og 135 dyse, nåla tror jeg står på 2'ern fra toppen og ned
Men når jeg kjører 1 gir så drar den greit ut på turtallet men den er ikke noe sprek på turtalskicket, 2nd gir så slutter den nesten og trekke på 8000rpm. den vil liksom ikke mere. hører på motoren at den ikke vil mere heller,liksom sånn at den "dør" får den for lite bensin eller? tror folket? sånn er den på resten av gira og, vil heller ikke over 120km/t. men jeg kommer mye raskere opp ditt en med org, kan det ha noe med rave og gjøre? i starten så fuska den ikke men begynte fuske littegran etter litt kjøring og testing.
har og 135 dyse, nåla tror jeg står på 2'ern fra toppen og ned
Men når jeg kjører 1 gir så drar den greit ut på turtallet men den er ikke noe sprek på turtalskicket, 2nd gir så slutter den nesten og trekke på 8000rpm. den vil liksom ikke mere. hører på motoren at den ikke vil mere heller,liksom sånn at den "dør" får den for lite bensin eller? tror folket? sånn er den på resten av gira og, vil heller ikke over 120km/t. men jeg kommer mye raskere opp ditt en med org, kan det ha noe med rave og gjøre? i starten så fuska den ikke men begynte fuske littegran etter litt kjøring og testing.
audi 90 quattro 2.3l .
Re: drar ikke lenger en 8000omdr
Jeg har 130dyse selv. Får den for mye olje/bensin tro? Er motoren hvert varm nok?
Aprilia RS 125 - Black - 2006
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B
den ligger stabilt på 65grader, kan det være olje? den bruker greit mye med det, kan det og være for stor dyse som gjør det? gassrespons i fri er helt vill så tror ikke det er for lite bensin? da ville den jo bare drukna og sliti med turtall?
audi 90 quattro 2.3l .
Er mulig det er for stor dyse. Drukner den på turtallet liksom?
Aprilia RS 125 - Black - 2006
nei, eller når jeg kommer over 9000 så blir liksom alt borte,
blir mindre lyd fra motor alt dabber av på en måte
blir mindre lyd fra motor alt dabber av på en måte
audi 90 quattro 2.3l .
- Magnus
- Vaktmester
- MC: RS250 banesykkel en dag?
- Sted: UMB
- Kontakt:
Får du den overhodet ikke over 8000 rpm? Ikke når du ruser den heller?
Har du el.eksosventil?
Har du el.eksosventil?
- oppdatert mars 2009
jo den går over 8000, har forska litt mere i dag, prøvd justere forgasser, ventilen, og ja har el ventil. men er det samme, førstegir går greit, 2nd gir så kommer jeg til 9000 og den dabber av, den fortsetter men turtalskicket blir borte på 9000 og den bare virker som ja, det bare forsvinner. og går sakte opp mo 11000. men nå er jo sykkelen min kanskje solgt så da må ejg bare finne ut av sakene
audi 90 quattro 2.3l .
da har jeg finni ut av det, det er mest sannsynelig reed ventilene som gjør det, snakka med en som kan litt. han sa at grunnen til den drar ut 1 gir er pga det er lett dreva. mens det bare blir tyngere og tyngere etter hvert gir.
så ved montere vforce eller noe slikt så skulle det ordne seg! men er det og gidde koste det på den nå som den forhåpentligvis er solgt da:P så hvis noen har blader liggende gauk ut!
så ved montere vforce eller noe slikt så skulle det ordne seg! men er det og gidde koste det på den nå som den forhåpentligvis er solgt da:P så hvis noen har blader liggende gauk ut!
audi 90 quattro 2.3l .
vist den har berre kjørt noken hundre kilometer så drar den stort sett ikkje over 8000.

Aprilia rs 125 free power 2005 mod
KTM sx 125 crosser
med det andre effektanlegget mitt drar den med glede over.
audi 90 quattro 2.3l .
- Magnus
- Vaktmester
- MC: RS250 banesykkel en dag?
- Sted: UMB
- Kontakt:
Sjekk at rave'n er riktig justert. Hvis problemet er der fortsatt, lad batteriet. Batteriet må ha strøm til å kunne dra solenoiden vet du.
- oppdatert mars 2009