hvordan er det med bestilling fra pjme.co.uk ?
hvordan er det med bestilling fra pjme.co.uk ?
Er det dyrt å sende til Norge?
Sist redigert av Hauginiho den 07 jul 2009, 22:57, redigert 1 gang totalt.
Re: hvordan er det med bestilling fra pjme.co.uk ?
Hva lurer du på egentlig? Fyll ut tråden, klarer man ikke det så kan man heller spørre i ¨skravletopic¨ 

Aprilia RS 125 - Black - 2006
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B
Honda Rebel 125 - Black - 1999
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
X: CPI Crab RS50,Xinling QT50-B
jeg kjøpte utstyr til sammen på 4200kr og måtte betale 250 kr i frakt. de sender fratis men setter en viss sum på pakken som på min. 49 euro men egentlig var det til over 400euro. det er bare å ringe å spør vist det er noe, det gjorde jeg, og det tokk omtent 7 dager før jeg hadde det hjemme.
ø
ø
Husker en gang da jeg bestilte R-CDi fra PJME.co.uk. Kan ikke si jeg var fornøyd med servicen fra demmes side... For det første gadde dem ikke gjøre som avtalt, i og med at vi inngikk en avtale om at de skulle både merke pakken som "gave", og skrive en lavere pris, slik at jeg slapp tollen. Etter den opplevelsen kommer jeg av prinsippgrunner ikke til å bestille fra dem uten at jeg er strengt tatt nødt.
Det tok også dermed over 30 dager før jeg kunne hente ut pakken på mitt lokale postkontor.
Derfor kan det være smart å minne dem på eventuelle avtaler opptil flere ganger slik at dere slipper slike situasjoner.
Det tok også dermed over 30 dager før jeg kunne hente ut pakken på mitt lokale postkontor.
Derfor kan det være smart å minne dem på eventuelle avtaler opptil flere ganger slik at dere slipper slike situasjoner.
-Aprilia RS 125 Manuel Poggiali-
En kamerat fikk pakka etter 5 dager!
Suzuki rmz 450
Magnus var vell 5 dager eller noe?
Meen, bestile drev,MXgirshift,breakline osv og tror det er det som gjorde at det tokk dager føre den var hjemme hos meg!
Meen, bestile drev,MXgirshift,breakline osv og tror det er det som gjorde at det tokk dager føre den var hjemme hos meg!
[x] 2001 Yamaha PW 80 [x] 2004 Kawasaki KX 65L [x]Suzuki RM85L [x]Tempo Corvette
Hos meg tok det ei uke ca når jeg Hjullager ene gangen og en vaier andre gangen, fornøyd til nå med servicen og varene 

Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Tror det har litt med betalingsmåten! btw, min var innom 100steder sikkert føre.
Både Far og Mor jobber begge i posten og syntes det var rart at den skulle innom så mange land som den ikke måtte ha værdt innom!
Både Far og Mor jobber begge i posten og syntes det var rart at den skulle innom så mange land som den ikke måtte ha værdt innom!
[x] 2001 Yamaha PW 80 [x] 2004 Kawasaki KX 65L [x]Suzuki RM85L [x]Tempo Corvette
Betalte med paypal jeg og begge gangene
Aprilia RS250 1998mod.

hmm
- General-Billy
- Wannabe admin
- Sted: Northern Norway
Anbefaler pjme på det sterkeste , første gangen fikk jeg bestillingen etter 2 uker , mens andre gangen hadde dem forvekslet min bestilling og en kar ifra Trondheim sin , slik att jeg fikk hannes pakke til min pris mens min bestilling hadde dem glemt helt av , tok da kontakt via e-post til dem , og må si hu dama di har på kontoret virkelig kan yte service , så fikk ordet opp i det og fikk tilsendt pakken mens jeg sendte pakken til han i Trondheim hjem til han med oppkrav ,men gikk nesten en måned da. Men uansett , godt utvalg og god service , og kort leveringstid når dem ikke forveksler da :P
[X] BMW 325D E92, 11
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07
[X]Audi A3 1,8TQ 00
[X] Aprilia RS 125 07
-
crazyclomp
- Bronze
- Sted: Hordaland, Bergen, Midtun
- Kontakt:
Jeg bestilte masse deler fra de idag, og skrev feil postnummer. Sendte mail, og allerede 30min. etterpå hadde jeg fått svar.
Foreløpig er mitt intrykk svært bra.
Hun Angela på kontoret yter super service
Foreløpig er mitt intrykk svært bra.
Hun Angela på kontoret yter super service
Nå: Aprilia RS 125 FP 04 <3
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
Bestilte pakke fra de for ikke så alt for lenge siden, tok veldig lang tid siden den lå til fortolling.
De hadde også skrivd en mindre sum på pakka på utsida, men tollerne var så stygge at de tok og åpna pakka sjekka alt som var inni, der lå jo også selvfølgelig lappen med den egentlige prisen.
Så jeg blei nødt til å sende inn person nummer + kvitering på hvor masse pakka kosta.
Men, alt i alt, så er jeg egentlig fornøyd, veldig bra deler, bestilte bremse skive foran, klosser foran og bak og nytt kjede
veldig bra kvalitet!
De hadde også skrivd en mindre sum på pakka på utsida, men tollerne var så stygge at de tok og åpna pakka sjekka alt som var inni, der lå jo også selvfølgelig lappen med den egentlige prisen.
Så jeg blei nødt til å sende inn person nummer + kvitering på hvor masse pakka kosta.
Men, alt i alt, så er jeg egentlig fornøyd, veldig bra deler, bestilte bremse skive foran, klosser foran og bak og nytt kjede
veldig bra kvalitet!-
crazyclomp
- Bronze
- Sted: Hordaland, Bergen, Midtun
- Kontakt:
Til meg skrev hun at hun skulle la vær å legge fakturaen oppi pakken. Den skulle jeg få på email istedenfor 
Nå: Aprilia RS 125 FP 04 <3