hvordan stille på nålen

Kategorien for alle Aprilia 125 ccm
tordwest
Norgesmester
Sted: hordaland, bergen

hvordan stille på nålen

Legg innav tordwest » 17 jul 2009, 20:13

skal til byen på tirsdag og MÅ fikse sykkelen til torsdag!
sykkelen drokner på 125dyse med bare fp-potte og mistenker at eg må stille på nålen.noen som kunne laget en rask guide til meg om hvordan eg gjorde dette hadfde eg blitt evig takknemlig.!
MVH:Tordwest

Pjotir
Fersk
Sted: Ålesund
Kontakt:

Re: hvordan stille på nålen

Legg innav Pjotir » 17 jul 2009, 20:42

Gå på trimguiden!;) Inen trimming!:P Eller så er det bare og søke på forumet eller kansje det ligger noe på guider:) Kan garrangtere deg at du finner det her på forumet:) Unansett så er det veldig enkelt og gjør:) Jeg setter tanken på tankstøtten og så skrur du av di 2 øverste skruene på forgasseren (str. 8) å da drar du den ut og tar den av wiren av den stempelformete tingen som går opp og ned så er det bare og dra ut nålen;) Nå forklarte jeg det sikkert litt vanskelig å makkete men det er drit enkelt:) Lykke til:)

tordwest
Norgesmester
Sted: hordaland, bergen

Legg innav tordwest » 17 jul 2009, 20:45

takk,fikk en ide værtfall.mer en eg begynnte med.skal ta en liten søkesesion vist du ikke taler med kløyvet tonge...

Pjotir
Fersk
Sted: Ålesund
Kontakt:

Legg innav Pjotir » 17 jul 2009, 21:23

Neida;) Er ikke så mye du kan ødlegge akuratt ;) Pass på at du ikke mister klipset på nålen når du tar de av. kan sprette fort av. Jeg mistet mitt men hadde heldigvis en delefogasser liggendes ;)

Gå tilbake til «125 ccm»