Hjelp..?:) Ang. fordemperne på en rx

Kategorien for alle Aprilia 50 ccm
jimsalabim
Nysgjerrigper

Hjelp..?:) Ang. fordemperne på en rx

Legg innav jimsalabim » 09 okt 2009, 03:34

Jeg har byttet simmeringene i begge demperne men den ene demperen føles gåen ut ennå mens den andre er tight og fin, jeg har ikke fylt olje på di ennå fordi når jeg leser i manualen hvordan dette skal gjøres blir jeg litt confused kan man si.. hvorfor skal den ene demperen fylles på en måte og den andre på en helt annen måte? nå er ikke jeg så god i engelsk heller så jeg skjønner liksom ikke helt hva di mener med center the rod on the upper hole of the slider by means of a m4 screw of suitable length...? :oops: og hvorfor skal det bare være 3,2dl olje i den venstre mens det skal være 3,3 i den høyre? :',

Brukeravatar
Kim160
Wannabe admin
Sted: Fræna

Re: Hjelp..?:) Ang. fordemperne på en rx

Legg innav Kim160 » 09 okt 2009, 19:02

Sentrer stangen på det øverste hullet på "slideren"(vet ikke egentli hva det er, kansje det stempelet som lager dempe effekten) med en M4 skru med passende lengde.
Er slik jeg ville ha oppfatttet det vertfall :)
Høres jo litt rart ut at de ikke skal være like my olje i begge da. Men jeg har ikke så mye erfaring med å overhale dempere så jeg vet ikke.
Rs125 99"-Polini 154cc,Flatslide34mm,RAVE2,17-39,V-force reed,Jim Lomas Twin,K&N powerfilter
KTM 560 SMR
BMW 318IS E-36 Cupe 92"-Sports panel filter;P

jimsalabim
Nysgjerrigper

Re: Hjelp..?:) Ang. fordemperne på en rx

Legg innav jimsalabim » 10 okt 2009, 17:32

hmm skjønner i grunn like lite av det du oversatte jeg da.. hehe jeg får gå ut å se om jeg blir noe klokere på det når jeg ser litt nøyere på saken..;) men takk for svaret=)

Gå tilbake til «50 ccm»