Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Vel jeg lurer bare på om noen kunne forklart meg hvordan clutch wiren fra motoren og opp til hendelen er plassert? Selv siden jeg har hatt sykkelen ifra hverandre helt, så har jeg plassert wiren slik, noe som jeg er usikker på er riktig.. om dere forstår tegninga
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X Keeway matrix 50 X aprilia rs 50X
Det virker så rart.. siden det føles ut som clutchen har blitt strammere siden sist, eller at den ligger i klem eller noe lignende sån som den ligger på tegningen
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X Keeway matrix 50 X aprilia rs 50X
grunnen til at den er blitt så hard er nokk fordi at du har den på høyre side så det blir en så krapp sving på wiren. prøv og legg den i det venstre hullet så hvil den sikkert ikke bli så hard.
jeg hadde den i venstere hull istarten, men da kom clutch wiren iveien for speedometeret hver gang jeg svinga med rattet, og da var den faktisk litt hardere trur jeg kansje har fått fiksa det, men nå vil den jo seff ikke starte.. uff