Hei! Hadde et velt for en måned siden og endte med oppripet kåpe og 2 knekte blinkys.
Så da tok jeg turen til bitema og kjøpte 4 nye led blinkers og et rele.
Så tok jeg og monterte releet og blinkersa, men uansett hvilken side jeg blinker til blinker bare alle blinklysene samtidig. har prøvd og sette på motstand etter releet og ved lysene men ingenting hjelper. Noen som har noen ideer?
Problemer med Blinklys
Re: Problemer med Blinklys
Hadde samme problemet, ga opp prosjektet og monterte originale blinkers igjen :P
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Hadde samme problemet, og la opp nytt lednings sett til blinklysene, fra den koblings boksen som går fra venstre (den som du fysisk trykker på blinkeren og tuta med ) 
Da funka det
inkludert releèt
Da funka det
inkludert releètAprilia rs 125ccm replica 1995 modell ombygges til 06 modell sitt utsene

-
crazyclomp
- Bronze
- Sted: Hordaland, Bergen, Midtun
- Kontakt:
Jeg prøvde å fikse dette på en kompis sin sykkel engang, men jeg ga opp jeg også -.- Fikk ikke til noe annet enn at tre lyste samtidig 
Nå: Aprilia RS 125 FP 04 <3
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
hvordan la du opp kablene? bare kuttet de ut ifra bryteren også splittet til forann og bak?
helt korrekt
jeg ga opp skjøl. så fikk jeg en kompis av meg som er elektrikker til å gjøre det :P så jeg fulgte nøye med å han bare la opp nytt.
men du må ha de releène du har
jeg ga opp skjøl. så fikk jeg en kompis av meg som er elektrikker til å gjøre det :P så jeg fulgte nøye med å han bare la opp nytt.men du må ha de releène du har
Aprilia rs 125ccm replica 1995 modell ombygges til 06 modell sitt utsene

ja så jeg trenger ikke å åpne bryteren? mistenkte at det var noe galt der. var det noe feil med det gamle ledningsnettet? :P
nei, du finner koblings greie nede under tanken, er en stor sukkerbit :P så setter du på blinklyset å ser hvem av de det er med å ta ledning intil en av ledningene:) er veldig dårlig til å forklare :P

så dere heiv på en provisorisk kabel mellom blinklysene og sukkerbiten for å se hvilken som reagerte når dere betjente bryteren? hvordan gjordet dere releet forresten?:P
strøm er fra sukkerbiten. + på releèt
jord ledning setter du inn til ramma - på releèt
og så den andre greia er ledninga til blinklysan
jord ledning setter du inn til ramma - på releèt
og så den andre greia er ledninga til blinklysan

Har hørt om veldig mange andre som har akkurat samme problem. Men du kan jo sette på motstadner på led-blinklysene så setter du på org. rele
(L)Mopedportalen(L)
Når jeg bruker det vanlige releet lyser også alle blinklysene
- Simendinho
- Mekaniker
- Sted: Akershus, Jessheim
hadde det samme selv. 2 gamle blinkere under bagasjen som er parallell kobla med de 2 av de nye blinkerne (bak) gjør susen 
[x]Aprilia RS 50 2007, White. med metrakit rk replica
Cagiva mito 2005, rød. uplombert, wee
Cagiva mito 2005, rød. uplombert, wee