Tyga carbon skjerm
Tyga carbon skjerm
Noen andre som har Problem med at Tyga carbon skjerm tar i bakhjulet? har orginalt dekk og dekke er på hakk 4 på den skalaen du bruker til og stramme kjede 
Re: Tyga carbon skjerm
det er jo bare å justere dekket lenger bakover det så det ikke subber borti, min gikk borti med den orginale baksjermen og da måtte jeg kjøpe nytt kjede fordi det forrige ville blitt for kort og så måtte jeg ta dekket lenger bakover, mulig du også må ha nytt kjede vist det blir for kort og du ikke får dekket noe særlig lenger bakover.
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
Har vært snakk om at du må tilpasse med å file ene hullet større
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

Trur jeg må file , for jeg har splitter nytt kjede jeg skal ta på , har prøvd og ha dekke over midten på den skalaen men den subber borti på ene sida da fortsatt. så tror jeg må prøve å file? er det farlig og kjøre med det ? Liksom bare file det ned mens man kjører:P
da vil du jo slite dekket litt men ikke noe annet enn det.
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
du kan legge skiver bak carbon skermen ved skruene du fester den med. Den måtte jeg. Da bøyer du skjermen mer, og det funker bra.
Suzuki rmz 450
Skal Prøve det! kreativt