eeeenda et problem er at jeg ikke kan kjøre den når frilegesensoren får strøm. Altså den bare stopper når jeg setter den i gir, og jeg må koble ut firlegesensoren og legge kablen på jording. Noen ideer om har det kan gå på?
Konstant clutching!
Konstant clutching!
Jeg har nettopp bytten clutch med de resultat at jeg hadde en som ikke funka i det hele tatt, til å ha en som er på hele tiden
Det er som om jeg slirer på clutchen selvom den er sluppet helt ut.. Er det den justeringa ved oljefillinga eller kan det være noe annet?
eeeenda et problem er at jeg ikke kan kjøre den når frilegesensoren får strøm. Altså den bare stopper når jeg setter den i gir, og jeg må koble ut firlegesensoren og legge kablen på jording. Noen ideer om har det kan gå på?
Aprilia RS 125 2002 FP *Under construction* 
Re: Konstant clutching!
Clutchvaieren din er nok for stram, ja :P

Aprilia RS 125 06 Black Edition!
- Aprilia FP Svanehals, Rave1 Eksosventil, CDI sperra tatt, Polini 154cc, Vforce-3, 34mm flatslide og Powerfilter!
-
crazyclomp
- Bronze
- Sted: Hordaland, Bergen, Midtun
- Kontakt:
Skru inn den skruen med clutchhendelen 

Nå: Aprilia RS 125 FP 04 <3
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
X sykler: 2 stk Starway cl125, Honda NSR 125 og Ligier mopedbil, Benelli K2, KAwasaki Eliminator 125 (stjelt)
Det nytter nemlig ikke å stille på vaireren, eller clutchen tar på midten - sånn som den skal være
også har jeg glapp på 10-15 mm, derfor er deet skikkkelig undeelig
også har jeg glapp på 10-15 mm, derfor er deet skikkkelig undeelig

Går det ann at clutchen har hengt seg opp i en stilling der platene ikke tar mot hverandre? :S:S

Aprilia RS 125 06 Black Edition!
- Aprilia FP Svanehals, Rave1 Eksosventil, CDI sperra tatt, Polini 154cc, Vforce-3, 34mm flatslide og Powerfilter!
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Jeg ville åpnet opp igjen og sett om alt er som det skal. Kanskje du har satt de "spacerene" feil? De ringene som ligger mellom clutchlamellene...
//Webmaster på Apriliaforum
Måtte stille på spenningen i clutchen, problemet nå er at clutchen hakker på vei ut.. Noen ideer om det?