Clutch og Trim...?
Clutch og Trim...?
Har lest noen få som snakker om trim clutch her inne... lurer derfor på hva de sikter til? er det snakk om overhalt clutch med sterkere fjærer? skal gjøre en liten overhaling på min 1993 RS 125, føre jeg setter på polini kittet, og da er det jo greit og titte på clutchen om det må gjøres noen endringer her?
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Re: Clutch og Trim...?
Tipper det er snakk om EBC clutchplater og sterkere EBC fjører i de fleste tilfeller. Usikker på hvor det fåes kjøpt for jeg har ikke hatt RS 125 på noen år, men www.PJME.co.uk har mye deler til RS 125 ihvertfall.
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
- skienprilia125
- Fersk Racer
- Sted: Skien
- Kontakt:
må få laget deg en "din tråd" her på forumet!
lettere for andre og følge med på ting du trenger hjelp til eller lurer på. så slipper du å lage nye emner hele tiden 
Sykkel nå= Aprilia rs 125 2002 <3
Prosjekt = "el-bil" med MC/ATV motor ( si ifra om du har en billig motor til salgs )
X= rieju rs2 matrix 50cc
Prosjekt = "el-bil" med MC/ATV motor ( si ifra om du har en billig motor til salgs )
X= rieju rs2 matrix 50cc
tenkte jeg skulle knytte opp alle de små trådene i den O store tråden når jeg kommer så langt
takk for svarene
takk for svarene