å lappen er fortsatt fersk. er d noen som har tips om enkle å billige forbedringer jeg kan gjøre?? har hørt jeg kan ta ut cdi sperra, må e skifte dyse hvis e bare gjør d?? utrimma rs125
utrimma rs125
FIKK onkelen min sin gamle 2000md utrimma rs 125, og vil gjerne trimme den. jeg kan ikke så mye om sykkel enda
å lappen er fortsatt fersk. er d noen som har tips om enkle å billige forbedringer jeg kan gjøre?? har hørt jeg kan ta ut cdi sperra, må e skifte dyse hvis e bare gjør d?? 
å lappen er fortsatt fersk. er d noen som har tips om enkle å billige forbedringer jeg kan gjøre?? har hørt jeg kan ta ut cdi sperra, må e skifte dyse hvis e bare gjør d?? - Petter
- Støttespiller
- MC: Aprilia RS 125 Spains No1
- Sted: Hønefoss
Re: utrimma rs125
CDI sperra er antageligvis tatt når det er en 10 år gammel sykkel, men dette kan du enkelt se ved å se om det er borret i CDI boksen.
Det billigste og enkleste du kan gjøre er å skifte til ett FP anlegg(uplombert orginal anlegg), eller evnt. skjære ut plombene og sveise igjen det anlegget du allererde har.
Det billigste og enkleste du kan gjøre er å skifte til ett FP anlegg(uplombert orginal anlegg), eller evnt. skjære ut plombene og sveise igjen det anlegget du allererde har.
X -07 Aprilia rs125 Spains<33 - Kondemnert ;(
Finnes en trim-guide her på forumet som gir detaljert informasjon om hva du kan gjøre med din RS og hvordan
Hvis det er noe mer konkret du lurer på så finnes det nok av folk med peiling her
Lykke til!
Hvis det er noe mer konkret du lurer på så finnes det nok av folk med peiling her

Lykke til!
02" Aprilia RS 125 GP-1 FP
takk:) tror ikke d er noe lurt om jeg begynner å sveise
vet du hvor jeg kan få et FP anlegg??
Hvis du ser i Til salgs tråden her så skal du ikke se bort ifra at du finner noen som selger.. Du kan også opprette en tråd i ønskes kjøpt og se om du får napp der
Kan også kjøpe nytt, men det skal ikke være nødvendig, for du finner lett et brukt hvis du leter litt
Kan også kjøpe nytt, men det skal ikke være nødvendig, for du finner lett et brukt hvis du leter litt

02" Aprilia RS 125 GP-1 FP
Hva er sånn sirka pris på et FP-anlegg? 

Kjører:
x: Aprilia rs 125 2008
x: Aprilia rs 125 2006
x: Aprilia rs 125 2008
x: Aprilia rs 125 2006