Aprilia RS50 Hjelp

Kategorien for alle Aprilia 50 ccm
aspleym
Nysgjerrigper

Aprilia RS50 Hjelp

Legg innav aspleym » 18 aug 2010, 11:07

Jeg tenker på å kjøpe meg en moped fra finn.

http://www.finn.no/finn/mc/scooter/obje ... e=23783143

Den var veldig billig men også 10 år gammel. Kåpen er skadet og kjeden og elektronikken må bli fikset. Jeg har sendt spørsmål om litt dypere info. Han sier at kjeden hopped av helt uprovosert, men han fikk den fort på igjen. Når det kommer til elektronikken så er det turtallmåleren og speedometeret som ikke funker.

Selgeren har hatt sykkelen i 4 år. Den har vært på reprasjon tre ganger siden han kjøpte den. Første gangen var får å bytte ut gamle deler. De to andre var pga velt på grus hvor han bl.a. byttet dekk for bedre grep.

Er dette noe å satse på, eller blir dette en dyr reprasjon? :',

Brukeravatar
freddy
Gold
Sted: bærum

Re: Aprilia RS50 Hjelp

Legg innav freddy » 18 aug 2010, 12:31

det er ikke sikert det du har skrevet opp der blir så dyrt bare det, men du finner fort litt til som skal byttes når du får sykkelen tenker jeg så da må du nokk regne med litt til og da kan det fort bli dyrere enn man hadde tenkt seg, men sånt finner man jo ikke ut av før etter man har kjøpt. men man kan være heldig og :D

så hvis du vil ha deg noe å skru litt på og fikse på så er det nokk bare å gå for den. :D
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1

min tråd:

sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald! :lol: F*en dette ble jo døds fett! :g

Brukeravatar
Slugg
Bronze
Sted: Halden

Legg innav Slugg » 18 aug 2010, 12:59

ojoj, det var rart og se samme modellen bare i rs 50! Syykt og mye mindere den er :p

Men uansett, jeg synes den der så utrolig juggel ut spør du meg.. ser ikke ut som han har brydd seg om rs'n i hele tatt, møkkete på speedoen, riper, knust blinklys, nei der lyser varsellyset for meg hvertfall! :feil:
Audi 80 93 mod. turbo prosjekt
aprilia rs 154 99 mod - Polini 154 big bore kit X
Keeway matrix 50 X
aprilia rs 50 X

aspleym
Nysgjerrigper

Legg innav aspleym » 18 aug 2010, 15:03

Takk for alle svar :D

Gå tilbake til «50 ccm»