Sykt lite aktivitet
Sykt lite aktivitet
Det er jo nesten helt dødt på forumet her jo ! Hva er det som skjer? Var mye mer aktivitet for 1 måned siden ....
Aprilia RS 07 Special White Edition
Polini 154 cc big bore kit, RAVE 1,Jolly Moto Corsa, Powerfilter , DelLorto 34, Innsug og Vforce 3
Polini 154 cc big bore kit, RAVE 1,Jolly Moto Corsa, Powerfilter , DelLorto 34, Innsug og Vforce 3
-
Greenrider
- Småproff
- Sted: Haugesund
- Kontakt:
Re: Sykt lite aktivitet
Kanskje fordi mange av de som er medlemm her er enten begynt i lære eller går på skole.
For en 1 mnd ca var det jo ferie også så. Da hadde jo folket mer tid til overs. 
Toyota MR2 MK1 (4agze , kompressor)
Aprilia RS FP - DPS GP150 - Dellorto 34mm flatslide - Tyga Performance Effektannleg - HPI Twin Curve CDI
Aprilia RS FP - DPS GP150 - Dellorto 34mm flatslide - Tyga Performance Effektannleg - HPI Twin Curve CDI
Alltid tid til ApriliaForum 

2002 Aprilia Rs 125 Gp - 1 <3
CDI-sperre tatt, Uplombert Luft Filter, FP anlegg, Rave 1, Carbon Reeds, 34mm VHSB Dell'Orto Gasser, 16/39 Dreving, POLINI <3,
Rs'en Min:
CDI-sperre tatt, Uplombert Luft Filter, FP anlegg, Rave 1, Carbon Reeds, 34mm VHSB Dell'Orto Gasser, 16/39 Dreving, POLINI <3,
Rs'en Min:
Skjønner hva du mener , men er enig med eothein . Man har alltid tid til ApriliaForum 
Sitter på apriliaforum på skolen så 

Apriliaforum er førstepri!
Men så har vi ikke fått skole-pc ennå..
Har vært mye ute og.. Sorry gutta! 
Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
hehe 
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Hvorfor poster du under bil? 
Lite aktivitet fordi folk er på skolen tror jeg
Lite aktivitet fordi folk er på skolen tror jeg

//Webmaster på Apriliaforum
la ikke merke til det før nå :L