Clutchen lager skrapelyd!!!
Clutchen lager skrapelyd!!!
Har problemer med at clutchen lager en slags skrapelyd når jeg skal ta løst i 1.giret. Dette skjer bare etter jeg har kjørt en stund.. Lurer på hva dette kan være, jeg bruker 80 - 90W olje..
Aprilia RS 125 04' - Cdi-sperre tatt -
Re: Clutchen lager skrapelyd!!!
Mener du når den står og "dirrer" mellom 2 gir? Kommer av og til hvis du girer litt slapt
Hvis det kommer hele tiden, veit jeg ikke
Hvis det kommer hele tiden, veit jeg ikke

Aprilia RS 125 09 Black/Red
Nei, hører lyden når jeg kjører og nå.. men det kan vel ikke være clutchen ?
har hvertfall ikke peiling på hva det kan være.. men viss jeg slakker av litt og kjører rolig kan jeg høre en lyd av og til.. 
har hvertfall ikke peiling på hva det kan være.. men viss jeg slakker av litt og kjører rolig kan jeg høre en lyd av og til.. Aprilia RS 125 04' - Cdi-sperre tatt -
- ghostrider
- Silver
- Sted: Sandefjord
- ghostrider
- Silver
altså, når du trykker inn clutchen og girer, er det da lyden kommer?
det varer lenge men hører lyden best når jeg kjører sakte, så når jeg drar på hører jeg en kakke lyd, men når jeg kommer igang og ligger i 80km/t hører jeg ikke lyden mere.. 
jeg tror jeg vet vet hva som gjor d... har ikke oringen bak frammdreve, så dreve kan ha gått litt på skrå så rettet seg opp igjen.. og laget en slags kakke lyd.. glad d ikke var veiva elns, har akkurat bytta rådelager ny sylinder osv.. men d kommer ikke fra motoren så, d er helt sikkert frammfreve 
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Kontakt:
Hvis du mangler segeringen til drevet så fiks det, ikke kjør mer før du har gjort det. Du kan skade flere ting:)
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.