husk RYGGSKINNE!
- ghostrider
- Silver
- Sted: Sandefjord
husk RYGGSKINNE!
heisann.
vil bare si at dere buuurde bruke ryggskinne! hvis dere ikke har det, så kjøp det! er ikke så alverdens dyrt, får kjøpt på biltema også.
Grunnen til at jeg sier dette er pga. broren min som kjører aprilia rs250 tryna i går, han kjørte da med en kamerat(som hadde ryggskinne) kameraten kjørte i bakhjulet på broren min, da de lå i 130 ca.
da tryna begge to, broren min som IKKE hadde ryggskinne knakk 8 virvelbein i ryggraden, mens han andre kunne bare reise seg og hente sykkelen og kjøre videre! ambulansen kom, og selvfølgelig POLITI, og ikke nok med at han knakk 8 virvelbein, men ble også tatt med trim, og kjørt for fort. fikk 6 måneder utsettelse på mellomtung lappen.
så husk ryggskinne folkens!
vil bare si at dere buuurde bruke ryggskinne! hvis dere ikke har det, så kjøp det! er ikke så alverdens dyrt, får kjøpt på biltema også.
Grunnen til at jeg sier dette er pga. broren min som kjører aprilia rs250 tryna i går, han kjørte da med en kamerat(som hadde ryggskinne) kameraten kjørte i bakhjulet på broren min, da de lå i 130 ca.
da tryna begge to, broren min som IKKE hadde ryggskinne knakk 8 virvelbein i ryggraden, mens han andre kunne bare reise seg og hente sykkelen og kjøre videre! ambulansen kom, og selvfølgelig POLITI, og ikke nok med at han knakk 8 virvelbein, men ble også tatt med trim, og kjørt for fort. fikk 6 måneder utsettelse på mellomtung lappen.
så husk ryggskinne folkens!
Sist redigert av ghostrider den 11 okt 2010, 15:21, redigert 1 gang totalt.
Re: husk RYGGSKINNE!
så kompisen til broren din stakk bare av altså? fikk han noe bot da?
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
- ghostrider
- Silver
nei han stakk ikke av. fikk samme straff som broren min,+ at han fikk bot for uaktsom kjøring.
jepp er smart med ryggskinne ja bruker det selv hver gang jeg kjører bortsett fra når jeg kjører til skolen 
btw: få inn noen bilder av broren din sin 250 aprilia da
btw: få inn noen bilder av broren din sin 250 aprilia da
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
- ghostrider
- Silver
k,.ø
Sist redigert av ghostrider den 13 okt 2010, 13:37, redigert 1 gang totalt.
- pepsimaxguy
- Gold
- Sted: Bergen/Åsane
legg bildet over på http://tinypic.com/ så tar den den koden som begynner med [img]og%20slutter%20med[/img] over her:)
Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
den tar var desverre ikke lett forståelig pepsi.
last opp bilde som han skrev der, så når du har lastet det opp der, trykker du på det for å få fullsize.
så høyreklikker du på bilde og kopierer bildeadressen.
Så trykker du her hvor det står "Img", og limer inn bildeadressen
så da ser det omtrent slik ut: [img]*-http://www.blideher.com/ajwdfjawoifj.jpg-*[/img] bortsett fra *-
last opp bilde som han skrev der, så når du har lastet det opp der, trykker du på det for å få fullsize.
så høyreklikker du på bilde og kopierer bildeadressen.
Så trykker du her hvor det står "Img", og limer inn bildeadressen

så da ser det omtrent slik ut: [img]*-http://www.blideher.com/ajwdfjawoifj.jpg-*[/img] bortsett fra *-
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
- pepsimaxguy
- Gold
- Sted: Bergen/Åsane
sorry. Suger i å forklare ting 
Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
- ghostrider
- Silver
-
Greenrider
- Småproff
- Sted: Haugesund
- Kontakt:
Er Robban her på forumet broren din? 
Toyota MR2 MK1 (4agze , kompressor)
Aprilia RS FP - DPS GP150 - Dellorto 34mm flatslide - Tyga Performance Effektannleg - HPI Twin Curve CDI
Aprilia RS FP - DPS GP150 - Dellorto 34mm flatslide - Tyga Performance Effektannleg - HPI Twin Curve CDI
- ghostrider
- Silver
han som har lurt deg til å kjøpe rs da tenker jeg
250 til robban er syykt fin
250 til robban er syykt fin
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
min tråd:
Sykt NICE RS!! 
'00 Aprilia RS 125 - Streetfighter SOLGT
'03 Honda TRX400EX
Mercedes CL203, 200 kompressor
'03 Honda TRX400EX
Off! Går det bra med Robban da?! 

Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

- ghostrider
- Silver
jepp, han har opperert ryggen og satt inn noen skinner
kommer hjem i morgen! og rs'n er snart som før! 
kommer hjem i morgen! og rs'n er snart som før! 
Sykt rå RS 
Nå henger jeg ikke med helt her. Har Robin krasjet? Hva mener du med utsettelse på mellomtunglappen? Robin har da tunglappen, har han ikke? Visste ikke at Robin hadde en bror som kjørte mc, trodde han bare hadde en bror og ei søster jeg :/
Ryggskinne er viktige saker, men Biltema sin ville jeg ligget unna. Den tapte så det sang i Bike sin test av ryggskinner (klarte ikke CE-kravet selv om den er CE-merket). Ei ok ryggskinne ligger på rundt 1 000 kr, vel anvendte penger.
Ryggskinne er viktige saker, men Biltema sin ville jeg ligget unna. Den tapte så det sang i Bike sin test av ryggskinner (klarte ikke CE-kravet selv om den er CE-merket). Ei ok ryggskinne ligger på rundt 1 000 kr, vel anvendte penger.
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Kontakt:
Hva er det du driver med??? Jeg har da for f**n ikke tryna med noen bakpå? Jeg vet ikke hvem du er en gang. Få orden på fakta før du legger ut sånne ting om andre. Sykkelen min står trygt i garasjen.
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Ryggskinne er utrolig viktig og tilvanlig kjører jeg med 2 stk XD en festet på kroppen og en inni skinnjakka ( hørest dumt ut men stoler ikke helt på den i jakka siden den har en tendens til og flytte på seg og hva hjelper det om den ligger rammeskeivt!!!
høres rart ut det der med og gi seg ut for og være lillebroren din Robban
ser vell opp til deg då
håper det kommer en update på sykkelen din snart 
høres rart ut det der med og gi seg ut for og være lillebroren din Robban
ser vell opp til deg då - -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
-
Robban
- Admin
- Kontakt:
Lite tillegg til forrige post; jeg forstår at dette er en form for humor, men å henge meg ut med navn og påstå at du er broren min, på et offentlig forum, foran mine egne venner. Jeg får vite om dette pga bekymringsmelding fra en god venn. La meg gjøre en ting klinkende klart, dette er ikke morsomt. Strengt talt skjønner jeg ikke hva du prøver å oppnå. Så til alle som leser dette; dette er bare oppspinn fra trådstarters side i utgangspunktet.
Men stol på meg, hvis ikke dette innlegget blir fulgt opp av en offentlig beklagelse (ikke bare for min del, men for de som har lest denne tråden) så kommer jeg til å stenge deg ute fra forumet, banne IP og mailadresse. Dette er første og siste advarsel.
Men stol på meg, hvis ikke dette innlegget blir fulgt opp av en offentlig beklagelse (ikke bare for min del, men for de som har lest denne tråden) så kommer jeg til å stenge deg ute fra forumet, banne IP og mailadresse. Dette er første og siste advarsel.
Aprilia RS 250 2003
Makan til idioti, tuller ikke med sånt. Ikke spesielt moro å våkne til melding om spørsmål om hva som har skjedd med en bestevenn, og om han har kjørt ut.
Skjønte fort at det måtte være bullshit når jeg leste tråden her, voks opp gutt!
Makan til lavmål!
Skjønte fort at det måtte være bullshit når jeg leste tråden her, voks opp gutt!
Makan til lavmål!
Nå - BMW HP2 Sport
x - '99 RSV Mille
x - '07 SXV550
x - '99 RSV Mille
x - '07 SXV550
Dette blir for tåpelig å tulle med. Det er greit å si at en har kræsjet, men å legge ut navn, når det ikke en gang er sant.

'00 Aprilia RS 125 - Streetfighter SOLGT
'03 Honda TRX400EX
'03 Honda TRX400EX
Greit nok at dette så litt suspekt ut, men man begynner jo å lure. Er ikke spesielt morsomt å høre at en god kompis av deg har knukket ryggen. Det er rett og slett dårlig gjort, og jeg forventer en offentlig unnskyldning. Makan 
- ghostrider
- Silver
hei, dette er IKKE meg som har skrevet, ikke opp til meg om dere vil tro det eller ikke, en idiot på msn(kan godt få msn adresse osv å snakke med han) han ville sjekke ut åssen apriliaforum er, så jeg ga han da brukernavnet mitt og passordet. så kom jeg tilbake på forumet etter 3 dager(fordi vi hadde vært på trysiltur med klassen) . og ser at han har skrivet masse bullshit om ryggskinne osv. jeg spør han da hva han driver med? hvorfor han skriver det ogsånt. han prøver og unnskylde seg og han bare fant bildet ditt på google, han søkte da på rs250 trur jeg han sa, og fant en fin en, så ville han da skrive att det var broren han sin(min da..
) . masse mer han har skrevet for og få unnskylde seg og sånn. og nå har jeg fått ett DÅRILIG rykte på apriliaforum, så har tenkt faktisk til og lage ny bruker osv.....
og jeg kjenenr faktisk robban/robin litt, fordi kameraten min satt på med 250'n hans. og vi snakka litt om rs osv..
her er msn hans hvs du vil snakke med han! : prebbeney_94@hotmail.com
Jeg gidder ikke høre nå at dere ikke trur på meg eller ikke, hvis dere ikke trur på meg, så ikke gidd å komenter. jeg har faktisk tenkt til og politianmelde han fordi han oppgir andres navn, og sier det er ett familiemedlem. hvis han ikke kommer med noe bra og si til meg angående dette så vil jeg anmelde han..
og jeg kjenenr faktisk robban/robin litt, fordi kameraten min satt på med 250'n hans. og vi snakka litt om rs osv..
her er msn hans hvs du vil snakke med han! : prebbeney_94@hotmail.com
Jeg gidder ikke høre nå at dere ikke trur på meg eller ikke, hvis dere ikke trur på meg, så ikke gidd å komenter. jeg har faktisk tenkt til og politianmelde han fordi han oppgir andres navn, og sier det er ett familiemedlem. hvis han ikke kommer med noe bra og si til meg angående dette så vil jeg anmelde han..
-
Robban
- Admin
- Kontakt:
Du må nesten prøve litt bedre enn det, det eneste du gjør nå er å gjøre det verre for deg selv. Ta ansvar eller bli bannet. Jeg kjøper ikke dette eventyret heller.
Aprilia RS 250 2003
- ghostrider
- Silver
-
Robban
- Admin
- Kontakt:
Er det virkelig så vanskelig å innrømme at du har gjort det? Du er enig i at det er ganske dårlig gjort overfor meg og mine venner her på forumet? Alt jeg ber deg om er å ta ansvar, istedenfor å oppfordre alle til å snakke med en falsk msn profil. Jeg syns jeg har vært fair med deg nå, bli voksen og ta ansvaret.
Aprilia RS 250 2003
- ghostrider
- Silver
-
Robban
- Admin
- Kontakt:
Du kopierer det samme i tråden så vi kan like godt ta det her. Jeg er ikke interressert i å dra dette ut i det kjedsommelige, du kjenner alternativene dine.
Aprilia RS 250 2003
- ghostrider
- Silver
greit, jeg inrømmer det. jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det engang, ville bare skrive det var viktig å bruke ryggskinne, så spurte de jo om bilder ogsånn, så viste jegikke helt hva jeg skulle gjøre, klarte ikke slette inlegget heller, så fant jeg noen bilder av rs250, la dem inn og de spurte om jeg var broren din, da var jeg så dum og svarte ja! og jeg viste ikke at du var på apriliaforum, men skulle aldri gjort det uansett! jeg vet dette bare er en nettside, men fikk sykt dårlig samvittighet når jeg fikk alle de komentarene senere, som jeg aldri trudde jeg skulle få :P fordi dette bare er en nettside. og jeg trudde aldri jeg kommet til og bry meg om og få dårlig rykte på en nettside! så det er jo syyyyyykt kjipt at jeg får det nåå
:(:(fordi jeg skal jo snart kjøpe rs 125 ogsånn, pusse den opp og legge inn tråder og updates osv, men gidder ikke det nå, folk trur sikkert jeg bare juger osv.. bare fordi jeg var dum og ikke klarte og tenke langt nok!
så jeg vil veldig gjerne få sletta denne brukeren! og bare komme ut av dette drittet her.
-hvordan sletter jeg brukeren??
-meldingen jeg sendte til deg, og nå til forumet!
så jeg vil veldig gjerne få sletta denne brukeren! og bare komme ut av dette drittet her.
-hvordan sletter jeg brukeren??
-meldingen jeg sendte til deg, og nå til forumet!
-
Robban
- Admin
- Kontakt:
PM besvart.
Aprilia RS 250 2003
- ghostrider
- Silver
- ghostrider
- Silver
DA BLIR BRUKEREN MIN SLETTET! SÅ FORT JEG FINNER UT ÅSSEN JEG GJØR DET!
vært gøy å vært på forumet så lenge jeg har vært her! har fått hjelp på mye jeg har lurt på!
da blir det nok ikke noe forumtreff heller, der jeg har lagd en tråd, hvis ikke en lager en ny en da!
snakkees!
jeg liker virkelig ikke å gjøre dette.. men føler det er best

vært gøy å vært på forumet så lenge jeg har vært her! har fått hjelp på mye jeg har lurt på!
da blir det nok ikke noe forumtreff heller, der jeg har lagd en tråd, hvis ikke en lager en ny en da!
snakkees!
-
Robban
- Admin
- Kontakt:
Som nevnt for deg på PM så tror jeg folk har forståelse for at du har gjort en feil. Alt jeg ønsket var ar du skulle innrømme det og beklage overfor de som ble påvirket av dette. Dersom du virkelig vil det så skal jeg slette brukeren din for deg.
Aprilia RS 250 2003
syntes du skal fortsette på forumet jeg ghostrider og lag deg ny bruker start på scratch bruk huet litt også før du legger ut innlegg her på forumet så går nokk alt bra, regner med du har lært av dette her
håper du fortsetter på forumet er spent på å se om det kommer noe prosjket fra deg i fremtiden hvertfall
håper du fortsetter på forumet er spent på å se om det kommer noe prosjket fra deg i fremtiden hvertfall
min tråd:
min tråd:
- ghostrider
- Silver
kommer definitivt prosjekt senere ja! prøver og finne en BILLIG rs, liten km stand og skal pusses ned og lakkeres hvit med blåe detaljer! gleder meg til og begynne 
skal love deg at jeg har lært av det!
skal love deg at jeg har lært av det!

Ante meg at det var slik det hang sammen. Så lenge du har innsett hva slags konsekvenser sånt kan få og du lover aldri å gjøre det igjen så må du gjerne fortsette på forumet for min del. Hehe, litt tabbe å bruke bilder fra norges 2. mest kjente RS 250 da 
-
Robban
- Admin
- Kontakt:
Haha, good burn Inunf!
Takk forresten til alle som kom med positive kommentarer:) da setter vi strek over denne saken.
Takk forresten til alle som kom med positive kommentarer:) da setter vi strek over denne saken.
Aprilia RS 250 2003
takk for påminningen!
fikk en ryggskinne med søskenbarnet mitt.
han kjørte selv en Honda CBR 125, men solgte den til fordel for bil
skal huske å bruke den!
fikk en ryggskinne med søskenbarnet mitt.
han kjørte selv en Honda CBR 125, men solgte den til fordel for bil

skal huske å bruke den!
Pusen min: viewtopic.php?f=26&t=8073