Alternativene er jo egentlig alle R sykler som har en spissere og flatere hekk en rs's runde og store, noen som har noe erfaring med hekker som eventuellt passer eller krever minimalt med ombygging?
Hekk til Norges første Stunt RS125
Hekk til Norges første Stunt RS125
Jeg driver og bygger min rs 02 til en stuntsykkel, altså streetfighter med cage, 12 'o clock og hele pakka.. Men jeg trenger en ny hekk 
Alternativene er jo egentlig alle R sykler som har en spissere og flatere hekk en rs's runde og store, noen som har noe erfaring med hekker som eventuellt passer eller krever minimalt med ombygging?
Aprilia RS 125 2002 FP *Under construction* 
Re: Hekk til Norges første Stunt RS125
Sweet!
12 O'clock bar høres svært ut! 
Har du hørt om 06- RS?
Har du hørt om 06- RS?
Her skal det stå noe fornuftig.
Er hypp på å bygge den helt unik mens jeg er i gang, så å slenge på en 06- hekk blir litt feigt, tenker nå jeg 
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
tenkte på å bygge om en zx6 08 hekk, ekke helt sikker på årsmodellen.. men noe sånt 
men hvis noe hadde hatt erfaring med noe som passer og ser bra ut så er jeg åpen for forslag, så jeg slipper å kaste bort så mye plast
men hvis noe hadde hatt erfaring med noe som passer og ser bra ut så er jeg åpen for forslag, så jeg slipper å kaste bort så mye plast
Hvorfor ikke en 06- hekk?
Bygg din egen da, så får du noe unikt. En ZX-6 hekk er fortsatt ikke unikt, slik som du vil ha det.
Bygd 12 o'clock bar på denne, det hadde vært noe!
Denne er den peneste streetfighteren som er bygd av en RS125 jeg har sett!
Manglet bare 2006- felger!

Bygg din egen da, så får du noe unikt. En ZX-6 hekk er fortsatt ikke unikt, slik som du vil ha det. Bygd 12 o'clock bar på denne, det hadde vært noe!
Manglet bare 2006- felger!

Den var jo virkelig fin! Jeg skjønner hva du mener med at det hadde blitt fint med en 06- hekk, men er det sånn at 06- hekken glir rett på?
Jeg hadde tenkt å ha litt deler fra tuono, forran.. sånn at det blir litt kåper ikke bar ehelt åpent
Men den på bildet var jo utrolig nice, vet du hvor den har delen fra eller om det er hjemme-mekka?
Uansett så vil det være gangste disturbing syn med cage på sidene, og stål her og der.. så det blir jo aldri en helt stilren streetfighter men, det må jo til for å kunne stunte
Jeg hadde tenkt å ha litt deler fra tuono, forran.. sånn at det blir litt kåper ikke bar ehelt åpent
Uansett så vil det være gangste disturbing syn med cage på sidene, og stål her og der.. så det blir jo aldri en helt stilren streetfighter men, det må jo til for å kunne stunte
- AleksanderK
- Webmaster
- MC: Ingen
- Sted: Bergen
Må ha rett type bakramme da... 99-05 bakrammene er anerledes enn 06-
//Webmaster på Apriliaforum
Det jeg var redd for
Men du veit ikke tilfeldigvis ikke om det forksjell i bredde og lengde? eller om det bare er skruehull og sånn småpplukk?
Men du veit ikke tilfeldigvis ikke om det forksjell i bredde og lengde? eller om det bare er skruehull og sånn småpplukk?
Ja, den er skikkelig fin!
Og nei, som Fulloggal sa, den glir ikke rett på. Du må skifte ramme.
Men det vil nok bli billigere å skifte til 06- ramme enn til ZX-6 ramme.
Jaja, skjønner hva du mener.
Nei, vet ikke forskjellen på lengden og bredden. Men du må nok skifte ut hele bakramma.
Men det vil nok bli billigere å skifte til 06- ramme enn til ZX-6 ramme.
Jaja, skjønner hva du mener.
Nei, vet ikke forskjellen på lengden og bredden. Men du må nok skifte ut hele bakramma.
For hvis man skal skifte bakramme, så kan man egentlig sette på hva som helst..
Meeen har hørt noe om at ca 02 r6 hekken passer på? er det bare bullshit eller har jeg hørt riktig
?
Hmm, er en som har gjort det her på forumet. Og om jeg husker rett så modifiserte han også ramma.
Ingenting som passer rett på. 
Ingenting som passer rett på. 
- Rakvåg
- Wannabe admin
- Sted: Sjøholt, Møre og Romsdal
- Kontakt:
Er det mulig og sette på det som er ifra tanken og helt bak med seter fra en 2006 til 2000 ?
uten og modifisere alt for mye.. ?
uten og modifisere alt for mye.. ?2000
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
tenker du mener omvendt? ja, dette er egentlig kanskje enkelt.. bare du har alle delene : ) plug and play faktisk!
“I take risks, not to escape life, but to stop life escaping me.”
Cagiva mito sp525
Cagiva mito sp525
- Rakvåg
- Wannabe admin
- Kontakt:
ja , altsa bytte bakende fra 2000 til 2006 på en 2000.mod 

2000
har tenkt på det lenge sjæl, i og med at det får bakhjulet til å se så mye større ut
men da må jeg nesten bytte ut fronten også eller så blir det så rart med spiss bak og rund forran
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
- Rakvåg
- Wannabe admin
- Kontakt:
Har du skjekket passform osv ... eller noe annet ?
passer 06 fronten på 2000 da ? 
passer 06 fronten på 2000 da ? 
2000
den gjør nok det men da må du også bytte speedometer og sikkert speedo-ramma også
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
- Rakvåg
- Wannabe admin
- Kontakt:
vil den passe med sidekåpene da tru ? :P ( lite trolig.. )
2000
jo den passer om du bytter speedometer/speiloppheng og catkiller!
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
-Honda px-r 50
du må bytte sidekåper også espen.. for å bygge om fra 99-2005 til 2006-2010 må du bytte bakramme, og ''speedoramme'' (fremste ramma)
“I take risks, not to escape life, but to stop life escaping me.”
Cagiva mito sp525
Cagiva mito sp525
må jo ikke bytte bakramme? den har jo ingenting med kåpene å gjøre? hvis det er svingarmen du tenker på
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
Må bytte bakrammen jo,
svingarmen har jo ingen ting med den og gjere
svingarmen har jo ingen ting med den og gjere
KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97
x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97
x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06
Ville gått for en 06-> hekk og moddet den jeg
letteste.. bakramme passer rett på hovedrammen osv 
letteste.. bakramme passer rett på hovedrammen osv 
Husqvarna wr125 2002 white and black editon
Aprilia rs125 2006 italkit
Aprilia rs125 1997 fp
"2strokesmoke"
Aprilia rs125 2006 italkit
Aprilia rs125 1997 fp
"2strokesmoke"
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
-Honda px-r 50
Morkamor, skal ikke lage en tråd til sykkelen din da?
Jeg vil gjerne se hvordan den blir!
Jeg vil gjerne se hvordan den blir!
Det er hyggelig å høre Leo
Vel, jeg er i full gang med jobbing for sykkelen, nå for å kunne finansiere.. så er litt seint ute, regner med at det den blir ferdig i løpet av påsken og da skal nok få laget en tråd så alle kan se 
Lag tråden nå da? Er jo ikke noe spennende med en tråd med en ferdig sykkel i. VI må jo få updates underveis