Men er det så stor forskjell at det er verdt å vente?
Eg kan ikkje øvelseskjøre før i november uansett.
Men eg har jo helst lyst å ha sykkel i hus så fort som mulig likevel.
Så er det verdt å vente til høsten igjenn?
Ka hadde dere gjort?

Har ikke lappen enda, men er storfornøyd med at jeg kjøpte så tidlig 
Men visst det er Morten du tenker på når du sier du kjenner en som lakkerer, så ville jeg ikke latt han gjøre det. isåfall må du si tydlig at han må ta seg GOD tid og gjøre det skikkelig, for han har så forferdelig mye og gjøre om dagen at ingenting av det han gjør blir 100%, sann som før.. :P Og ser flere her råder deg til og vente, og da sier jeg hvorfor ? spiller ingen rolle om han har sykkelen i garasjen 1 år før og lærer seg og skru og får øvelses kjørt mye. Mye øvelses kjøring gjør som regel lappen rimeligere 
Eneste er att han må bruke hode når han kjører uten lappen, skader han nokon da så er han f*cked 
Var Morten eg tenkte på, og det tror eg på siden han har sinnsykt liten tid. Men er enig i det at eg må ta en eg liker, og ikkje en random.
Planen er jo å lære meg og skru. Men eg kan jo egentlig ikkje kjøre før i november, sant det. Men pappa har lappen og begge fettrene mine. Så eg kan iverfall sitte på
Og kankje kjøre litt. Men asså eg har jo litt plass å kjøre på bak huset då. Ikkje akuratt så veldig mye da men 
Sykler som blir kjøpt via Apriliaforum blir som regel alltid godt tatt vare på. Folk fra forumet vil jeg si passer godt på syklene sine. 

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester