speedometere er svart...
-
breisladden27
- Fersk
speedometere er svart...
lurte på om noen hadde et tips om hvordan jeg skal få liv i speedometere mitt, får nå er det bare svart er ingen ting som lyser på skjermen ....
Re: speedometere er svart...
sjekk sikringer og ledninger fra speedoen, mulig at det er noe brudd 

X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
- pepsimaxguy
- Gold
- Sted: Bergen/Åsane
kan også være pæren som er røket 

Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
-
breisladden27
- Fersk
det har jeg sjekka er ikke det, søren ikke en pære som har røket når det ikke er en drit på skjermen ingen verdens ting selve skjermen er bare svar eler grå kommer ikk opp noe pøra som skal lyse opp skjermen funker :P
Vil anbefale deg å feilsøke litt med multimeter
Kan være brudd i en ledning
Kan være brudd i en ledning
-
breisladden27
- Fersk
forigjen eier fikk først problemer med at den slutta å vise farta så blei den svart
-
breisladden27
- Fersk
okei fant feilen jeg har en mx ikke en rs så var vist ikke likt som jeg trode var bare flat bateri :P så enkelt var det den er jo ikke en gang koblet til sykelen bare den som skal vise fart a. men har noen pelig på hva som er feil vis den ikke viser fart ...