mx pratt :D
-
breisladden27
- Fersk
mx pratt :D
vet det ikke er mange som har mx, men lurte på on noen kan si meg hvor fort dem har fått mx opp i og om den drar fra noen sykler når den er fp :P
-
martinandre1
- Fersk Racer
Re: mx pratt :D
har en etx. er så og si samme som mx bare att det er en 99 modell og at det ikke er sm. drar den opp i 150 men har blitt frakjørt av mopeder på kort dragrace da den ikke eier bunndrag !
aprilia etx 1999, uplombert, gianelli effektanlegg, pipercross panelfilter, boyesen reedventiler, mx utblås/manifoild
-
breisladden27
- Fersk
åja da så mx er litt endeledes der håller fåle med husqverna og tar noen huqveraner på aks :P ve mindre dem har dreving får aks:P men nå har jeg råde rass og sliter med å finne noen som kan bytte selve råde lagere ...
tror vi skal holde oss til enten bokmål eller nynorsk her jeg..
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
tror vi skal begynne med komma, punktum, norsk grunnleggende grammatikk og spørsmålstegn jeg..
vet du mest sannsynlig kommer til å slette denne Andreas..
men ingenting av hva han sier gir mening.. forumreglene sier vi vil ha en høy standard her inne, å ta seg litt tid til å trykke på noen taster burde ikke være for mye å forlange/forvente..
vet du mest sannsynlig kommer til å slette denne Andreas..
men ingenting av hva han sier gir mening.. forumreglene sier vi vil ha en høy standard her inne, å ta seg litt tid til å trykke på noen taster burde ikke være for mye å forlange/forvente..
“I take risks, not to escape life, but to stop life escaping me.”
Cagiva mito sp525
Cagiva mito sp525
Jeg er fullt enig i det du sier vetz.
Breisladden27, hvis du kan begynne med enten bokmål eller nynorsk samt rettskrivning hadde det vært veldig fint.
Dersom du har en unskyldning, dysleksi, ordblind osv går det selvfølgelig helt fint
Breisladden27, hvis du kan begynne med enten bokmål eller nynorsk samt rettskrivning hadde det vært veldig fint.
Dersom du har en unskyldning, dysleksi, ordblind osv går det selvfølgelig helt fint
-
breisladden27
- Fersk
hehe, sory er rimlig slitten etter en lang dag. men har desvere en høy grad dysleksi. men skal fålge mer med når jeg skriver heretter :P
Supert, da er du unskyldt!
Men prøv alikevel å lese igjennom før du poster
Men prøv alikevel å lese igjennom før du poster