Har dere jobb? Hvor?
Har dere jobb? Hvor?
“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
BMW E39 Mtech
Derbi GPR Hebo Edition [Solgt]
BMW E39 Mtech
-
SnurreSprett
- Verdensmester
- Sted: Mosjøen
- Kontakt:
-
miss pitlane
- Fersk Racer
- Sted: ACR, Mo i Rana ;D
- Kontakt:
-
Robban
- Admin
- MC: Aprilia RS 250 2003
- Sted: Sandefjord
- Kontakt:
Det er 3 (snart 4) meny butikker i sandefjord. Tror ikke vi jobber på samme butikk, men kan godt være at jeg kjenner henne igjen når jeg ser henne:) Jobber hun på indre havn eller?
Aprilia RS 250 2003
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Aprilia RS 500 *under construction*
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
Jobber på et bilverksted en gang i uka, rydder litt også jobber jeg på en byggevare butikk, der selger jeg alt fra maling til store gressklippere og snøfresere og seger en del matrialer nå på sommer`s tid. Penger må mann ha, etter man fyller 15 går det mye CASH tro meg! hehe
X - Aprilia Rs 125 2006.
Suzuki Ac 50 ccm.
Tempo 50 ccm.
Suzuki Ac 50 ccm.
Tempo 50 ccm.
Prøvde å tegne så godt jeg kunne
Jeg skal altså grave meg nedover i båten og slenge 20 kilos kasser på paller. Du kan tenke deg et rom som er opptil 8 meter dypt og rundt 13 meter langt tett i tett med pappesker på 20kilo. I enkelte båter er der transport bånd nede i båten, da må du grave deg nedover til du kommer til båndet (greving, da mener jeg slenge esker på paller mens du jobber deg nedover)
Så kan du starte båndet og slenge esker oppå der til en palle på enden.
Dessuten, fisk er ikke dritt! Det som ligger nede i lasterommet på store båter er verdt noen millioner for å si det slik
Skjønnte du det nå?
“Id rather see my sister in a whorehouse than my brother on a Jap bike”
BMW E39 Mtech
BMW E39 Mtech